آزاده نامداری
قرار است در مراسم افتتاحیه ال ای دی 94 متری نصب شود که قابلیت جا به جایی در صحنه دارد، با توجه به برنامه‌هایی که قرار است در مراسم افتتاحیه برگزار شود....
بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر در سالن همایش‌های برج میلاد با برنامه‌های ویژه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از مدتی پیش شروع شده است، گروه دست‌اندرکار امور افتتاحیه و اختتامیه مشغول طراحی دکورها، ساخت تیزر و انتخاب مجری برای این دو مراسم ویژه هستند.
افتتاحیه این آیین سینمایی شنبه 16 بهمن‌ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و مانند دوره قبل اختتامیه هم در این سالن برپا می‌شود. قرار است در مراسم افتتاحیه ال ای دی 94 متری نصب شود که قابلیت جا به جایی در صحنه دارد، با توجه به برنامه‌هایی که قرار است در مراسم افتتاحیه برگزار شود این ال ای دی و دکور متحرک امکان حرکت به مجری و مهمانان می‌دهد.
تیزرهای جشنواره و ویدئو گرافی‌های ویژه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر هم در این ال ای دی ها دیده می‌شوند، 12 ویدئو گرافی در مراسم اختتاحیه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود، محمد پرویزی کارگردان مراسم افتتاحیه و اختتامیه است و تیزرها را گروهی زیر نظر موسسه امور جشنواره‌های بنیاد سینمایی فارابی می‌سازند.
اجرای برنامه‌های موسیقی و استفاده از نوازندگان ممتاز موسیقی در این آیین‌های سینمایی هم از دیگر بخش‌هایی است که گروه دست‌اندرکار در حال تدارک آن هستند. آزاده نامداری و محمد سلوکی از گزینه‌های اجرای مراسم امسال هستند، با تعدادی از ستاره‌های سینما هم برای اجرای افتتاحیه و اختتامیه صحبت شده است، هنوز حضور هیچ فردی برای اجرا قطعی نشده است.
بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن‌ماه به دبیری مهدی مسعودشاهی برگزار می‌شود.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com