توكلی درباره فیلم سلطان گفت:این فیلم درباره علی پروین و محبوبیت بی سابقه‌ای است كه طی این سال‌ها به‌دست آورده و به درستی شایسته او است. ما در فیلم سلطان به این موضوع پرداختیم و به ابعاد...
همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره فیلم‌های ورزشی، فیلم مستند «سلطان» به كارگردانی مجید توكلی و تهیه‌كنندگی محمدرضا شریفی‌نیا، برای اولین‌بار در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.  
كارگردان این فیلم گفت: سرانجام همه كارهای فیلم به پایان رسید تا روز 5شنبه ساعت 14 در سینما فلسطین فیلم به نمایش در بیاید.
بنا بر این گزارش، توكلی همچنین درباره سلطان و حضور آن در جشنواره فیلم های ورزشی گفت:به هر حال برگزاری چنین جشنواره در بین انبوه جشنواره‌های سالانه‌ای كه برگزار می‌شود، غنیمت است و معتقدم بهترین جا برای نمایش اول فیلم سلطان جشنواره فیلم‌های ورزشی بود كه این فیلم به گونه‌ای در غالب این جشنواره قرار می‌گیرد.
توكلی كه چندی قبل فیلم مستند "سوزوكی به بهشت می رود" را به پایان رسانده است درباره فیلم سلطان گفت:این فیلم درباره علی پروین و محبوبیت بی سابقه‌ای است كه طی این سال‌ها به‌دست آورده و به درستی شایسته او است. ما در فیلم سلطان به این موضوع پرداختیم و به ابعاد شخصیتی اسطوره فوتبال پرداختیم. علی پروین جایگاه ویژه ای در فوتبال ما دارد و این فیلم ادای دینی است به این شخصیت بزرگ ورزش ایران.
توكلی در پایان از همه اصحاب رسانه دعوت كرد تا روز پنجشنه به تماشای فیلم بنشینند.
هفتمین جشنواره فیلم‌های ورزشی از 24 تیر آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس