فیلم "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کار هستند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است در بیست روز...
     کارگردان فیلم "بیست" از حضور پرویز پرستویی در این فیلم و اتمام بازنویسی فیلمنامه خبر داد.
کاهانی در این باره گفت: پیش‌تولید فیلم "بیست" به تهیه‌کنندگی پوران درخشنده حدود دو هفته پیش آغاز شد. به تازگی من و حسین مهکام بازنویسی فیلمنامه را به پایان رسانده‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم اواسط مرداد در تهران کلید می‌خورد.
وی افزود: تاکنون حضور پرویز پرستویی به عنوان بازیگر، مهران احمدی دستیار و برنامه‌ریز کارگردان، شیما منفرد منشی صحنه، مژگان قائم مقامی سرمایه‌گذار و عباس درخشنده و جمهور شکیبا مدیران تولید در این فیلم قطعی شده است. هم اکنون مشغول بازبینی لوکیشن‌ها هستیم. حدود ۸۰ درصد داستان فیلم در یک تالار پذیرایی روی می‌دهد و به زودی نیز سایت اطلاع‌رسانی این فیلم راه‌اندازی خواهد شد.
فیلم "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کار هستند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است در بیست روز بعد تعطیل شود. آنها در این روزها باید تلاش کنند این اتفاق نیافتد. این فیلم سومین کار بلند سینمایی کاهانی پس از "آدم" و "آن جا" است.
"آدم" اولین ساخته بلند سینمایی این کارگردان سینما با بازی مهتاب کرامتی، حامد بهداد، مهران احمدی و فرشته صدر عرفایی در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و هنوز اکران نشده است. "آن جا" دومین تجربه کارگردانی کاهانی پروانه نمایش عمومی دریافت نکرد.
 

 
 

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.aftab.ir