به گزارش رویترز، «میرلس» ساخت فیلم جدید خود را سال آینده در نیویورك و لندن آغاز خواهد كرد، این فیلم كه هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، داستان پسری برزیلی است كه تحقیق دانشجویی‌اش درباره شكسپیر است، او برای...
«فرناندو میرلس»، كارگردان برزیلی فیلم «كوری»، هم‌اكنون در حال ساخت فیلم جدیدی با موضوع شكسپیر است.  
 به نقل از خبرگزاری رویترز، «فرناندو میرلس»، كه اخیرا آخرین فیلمش «كوری»، اقتباس شده از رمان مشهور «ژوزه ساراماگو» در افتتاحیه جشنواره فیلم كن به نمایش درآمد، هم‌اكنون در حال نوشتن فیلمنامه پروژه‌ای جدید درباره شكسپیر است.
«میرلس» گفت: آثار «شكسپیر» مثل یك داروی آرام بخش است كه هر چه بیشتر آن را می‌خوانید بیشتر مجذوب آن می‌شوید، خط به خط آثار او به طور همزمان هم شعر است، هم فلسفه و هم درك عمیقی از آن چیزی است كه ما هستیم.
به گزارش رویترز، «میرلس» ساخت فیلم جدید خود را سال آینده در نیویورك و لندن آغاز خواهد كرد، این فیلم كه هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، داستان پسری برزیلی است كه تحقیق دانشجویی‌اش درباره شكسپیر است، او برای تحقیق در این زمینه با دانشجویانی از سراسر جهان صحبت می‌كند و در این میان عاشق یك دانشجوی عرب می‌شود. 
«فرناندو میرلس» سال 1955 میلادی در سائوپولوی برزیل به دنیا آمد، او فیلم‌ «شهر خدا» را بر مبنای درام جنایتی در ریو در سال 2000 در كن به نمایش درآورد و سه سال بعد نیز با اولین فیلمش به زبان انگلیسی «باغبان وفادار» در بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز حضور یافت، امسال نیز فیلم «كوری» او در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم كن به نمایش درآمد كه با استقبال منتقدان سینمایی روبرو شد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس