محمد اصفهانی در ادامه‌ی شعر «گمگشته‌ی دیار محبت كجا رود؟...»، بلافاصله با اعلام چند باره كلمه «اوباش‌ها...» تیزر فیلمی خارجی را به روی آنتن فرستاد و از این طریق به مخاطبان خود اعلام كرد كه...
 وقتی پخش سیما به فضا و شأن برنامه بی‌توجه می‌شود:
شامگاه جمعه در میان پخش كلیپ مشهور اصفهانی در وصف امام زمان (ره) تلویزیون با نریشن «اوباش‌ها» ،«اوباش‌ها» به ناگاه تیزر فیلم سینمایی «سینما پنج» را به روی آنتن برد! 
شبكه‌ی تهران ساعت 23 جمعه - 28 تیر ماه - پس از پخش ترانه‌ای عارفانه‌ هوشنگ ابتهاج با صدای محمد اصفهانی در ادامه‌ی شعر «گمگشته‌ی دیار محبت كجا رود؟...»، بلافاصله با اعلام چند باره كلمه «اوباش‌ها...» تیزر فیلمی خارجی را به روی آنتن فرستاد و از این طریق به مخاطبان خود اعلام كرد كه یكشنبه شب می‌توانند به تماشای فیلم «اوباش‌ها» از «سینما پنج» بنیشنند!!
پخش برنامه‌ای ناهمگون و نامرتبط با شأن و فضای یك برنامه در ادامه‌ی برنامه‌ای دیگر، آن هم بدون كوچك‌ترین وقفه، در حالی رخ می‌دهد كه پیش از این نیز شاهد اتفاقاتی این چنین در سیما بوده‌ایم؛ به نحوی كه گاه آنونس برنامه‌های تلویزیونی و تیزر فیلم‌های سینمایی بدون اعلام قبلی و حتی بی‌آن كه از علائم ویژه در پایین صفحه استفاده شود، در وسط برنامه‌ها و خصوصا فیلم‌ها و سریال‌ها به روی آنتن می‌روند و مخاطب را به شدت سردرگم و متعجب می‌كنند.
تلویزیون حتی در مواردی از ادعیه و مداحی‌ها به عنوان میان برنامه استفاده می‌كند و آن‌ها را ‌بدون توقف چند ثانیه‌ای و بلافاصله پس از برنامه‌ها به روی آنتن می‌برد؛ بر این اساس به دلیل متفاوت بودن فضاها، همچنین تفاوت میزان بلندی صدای دو برنامه و عدم اعلام قبلی از طریق زیرنویس یا هر علامت دیگری مخاطب به ناگاه و در عرض كمتر از یك یا دو ثانیه با برنامه‌ای مواجه می‌شود كه جز سردرگمی و تعجب عاید دیگری برای او ندارد.

       
       
 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.Isna.ir