بر این اساس، كارگاه‌های نمایش، عكاسی، ‌صنایع دستی، سفال، مجسمه‌سازی، بازیافت، بافت، موسیقی، گرافیك، نقاشی طراحی، پرورش خلاقیت كودك و خطاطی ،با هنرهای زیرمجموعه، در معرض...
   دومین خیابان هنر پایتخت، یكم و دوم مردادماه، درمحله نارمك، میدان نبوت با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین و مدیریت شهری برگزار می‌شود.
این خیابان با هدف بومی‌سازی و احیای فرهنگ ایرانی، حمایت از هنرمندان، تلطیف فضاهای عمومی شهر و افزایش آگاهی مردم در زمینه‌های مختلف هنری، در طول جشنواره تابستان، در ۹ خیابان و ۲۴ اجرا شهروندان را به بازدید دعوت می‌كند.
خیابان هنر پایتخت با ۱۲ كارگاه و ۱۲۰ هنرمند هر هفته در یكی از خیابان پرتردد شهر تهران و در هر خیابان با دو تا سه اجرا برگزار می‌شود.
بر این اساس، كارگاه‌های نمایش، عكاسی، ‌صنایع دستی، سفال، مجسمه‌سازی، بازیافت، بافت، موسیقی، گرافیك، نقاشی طراحی، پرورش خلاقیت كودك و خطاطی ،با هنرهای زیرمجموعه، در معرض بازدید عموم شهروندان قرار می‌گیرد.
همچنین برای اولین بار كارگاه خوشنویسی لاتین قرآن كریم توسط استاد مجتبی قاسمی در خیابان هنر اجرا می‌شود.
دومین خیابان هنر پایتخت، یكم و دوم مرداد ماه درمحله نارمك از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان شهروندان هنر دوست تهرانی است. اولین خیابان هنر در چهارراه ولیعصر برپا شده بود.

 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.aftab.ir