وی درباره موضوع داستان نیز گفت: این سریال داستان برادر بزرگ یك خانواده را روایت می كند كه همه او را داداشی صدا می‌كنند. پدر خانواده فوت می‌كند و...
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «مثل هیچ‌كس» از ساخت تیتراژ این سریال با صدای «احسان خواجه‌امیری» خبر داد.  
محمد علی اسلامی گفت: در حال حاضر مشغول مذاكره با «احسان خواجه امیری» برای خوانندگی تیتراژ سریال هستیم و هنوز شعر آن انتخاب نشده است.
وی افزود: تا به حال حدود 90 درصد از مرحله تصویربرداری به پایان رسیده و اكنون گروه در خانه‌ای واقع در محله امیریه تهران موسوم به خانه عمو علی مشغول به كار هستند. تدوین سریال نیز به طور همزمان در حال انجام است.
وی در ادامه درباره قسمت‌های آماده شده سریال نیز گفت:تدوین‌ نهایی هنوز انجام نشده و در نتیجه هیج كدام از قسمت‌ها به طور كامل آماده نشده‌اند.
سریال در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای شب‌های ماه رمضان از شبكه دو سیما پخش خواهد شد و ما در تالشیم سریال را به موقع برای پخش به شبكه تحویل بدهیم.
وی تصریح كرد: در این سریال حسین یاری (داداشی)، حمید ابراهیمی (محمدباقر)، جواد عزتی (محمد حسن)، شاهرخ استخری (محمد امیر)، رامین راستاد (كاظم)، ابراهیم ورزیده (عباس)، اصغر همت (جواد)، مهران رجبی (آمیرزا)، پرویز پورحسینی (عمو علی)، نفیسه روشن (اشرف)، حنانه شعشعانی (نیلوفر)، عباس امیری (حاج نصرت) و مرضیه لشگری (عمه بتول) به عنوان بازیگر حضور دارند و آتنه فقیه نصیری، مریم رهبری و سوگل طهماسبی نیز در جمع بازیگران حضور دارند.
وی درباره موضوع داستان نیز گفت: این سریال داستان برادر بزرگ یك خانواده را روایت می كند كه همه او را داداشی صدا می‌كنند. پدر خانواده فوت می‌كند و داداشی مسئولیتش در خانواده دو چندان می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.Isna.ir