نویسنده، قیمت 153 میلیون یورویی كتاب را به محتوای آن ربط داده است. وی گفته است قیمت بالای كتاب به خاطر كشفی است كه در آن صورت گرفته و به همین خاطر ارزش كتاب...
 یك نویسنده كه اخیرا مدعی شده بزرگ‌ترین فیلسوف همه زمان‌هاست و به سه سؤال اصلی و همیشگی بشری پاسخ داده، قصد دارد كتابی را كه 153 میلیون یورو برآن قیمت گذاشته در نمایشگاه هنر دبی معرفی كند.  
 به نقل از خبرگزاری اتریش، این نویسنده كه توماس الكساندر هارتمن نام دارد، قصد دارد در ماه مارس سال آینده میلادی برای آخرین بار كتابش را در نمایشگاه هنری دبی معرفی كند. عنوان كتاب الكساندر «تكلیف» نام دارد.
نویسنده كتاب مدعی است در كتابش با كمتر از 300 جمله به 3 سؤال اصلی و همیشگی بشر پاسخ داده است. 3 سؤالی كه توماس الكساندر هارتمن قصد داشته به آن‌ها پاسخ دهد «ما از كجا آمده‌ایم»، «به كجا می‌رویم» و «چه تكلیفی داریم» هستند.
وی گفته است بعد از این نمایشگاه دسترسی به این كتاب برای عموم مردم امكان‌پذیر نیست. هارتمن گفته است این تصمیم را به این خاطر گرفته كه از سؤالات مكرر خسته شده است.
نویسنده، قیمت 153 میلیون یورویی كتاب را به محتوای آن ربط داده است. وی گفته است قیمت بالای كتاب به خاطر كشفی است كه در آن صورت گرفته و به همین خاطر ارزش كتاب نامحدود است!
اظهارات وی در حالی است كه كتب آسمانی ادیان الهی از هزاران سال قبل در آموزه‌های خود به این پرسشها پاسخ داده‌اند.
این نویسنده برای نخستین بار كتابش را در اكسپوی كتاب آمریكا معرفی كرده بود. این اكسپو اوایل سال جاری میلادی در لوس‌آنجلس برگزار شده بود.
وی گفته است 30 سال برای نوشتن كتاب «تكلیف» وقت صرف كرده و خود را بزرگ‌ترین فیلسوف همه زمان‌ها می‌داند.
وی اكنون در آلمان زندگی می‌كند.
توماس الكساندر هارتمن امسال همچنین در نمایشگاه كتاب فرانكفورت اشعار خود را معرفی می‌كند. اشعار وی در كتابی با عنوان «فقط» با قیمت یك میلیون و 153 هزار یورو گردآورده شده است.
نمایشگاه هنر دبی 27 اسفند سال جاری به مدت 5 روز در شهر دبی برگزار می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس