در این بررسی‌ها مشخص شد، 82 درصد افراد واهمه دارند كه اگر گوشی‌ آن‌ها مفقود شده یا به سرقت برده شود، از اطلاعات داخلی آن سوءاستفاده خواهد شد...
 
نتایج یك بررسی جدید نشان داد، بیش از 40 درصد مردم حاضرند كیف پول جیبی خود را گم كنند و در مقابل، تلفن‌همراه آن‌ها مفقود نشود. این افراد بر این باورند كه اگر تلفن‌همراه آن‌ها مفقود شود، زندگی آ‌نها مختل شده و نابود می‌شوند.
به گزارش فارس، در بازار كنونی كه شركت‌هایی نظیر پالم، آیفون و نوكیا نسل جدید گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌كنند، محققان مركز Mformation بر پایه مطالعات جدید خود نشان دادند كه تلفن‌همراه به ركن اصلی زندگی مردم تبدیل شده است و نبودن آن می‌تواند اختلالاتی را در زندگی مردم ایجاد كند.
طبق آمارها، 65 درصد از شركت‌كنندگان در این بررسی علاوه بر شماره تلفن‌ها، آدرس و دیگر اطلاعات مربوط به اطرافیان خود را در گوشی ذخیره می‌كنند.
همچنین، 83 درصد این افراد اعلام كرده‌اند كه در گوشی خود عكس‌های دیجیتالی دارند، 51 درصد فایل ویدیویی دارند، 48 درصد در تقویم دیجیتالی گوشی خود قرارهای ملاقات را تنظیم كرده‌اند و 40 درصد نیز فایل‌های صوتی خود را از اینترنت در گوشی خود بارگذاری كرده‌اند.
در این بررسی‌ها مشخص شد، 82 درصد افراد واهمه دارند كه اگر گوشی‌ آن‌ها مفقود شده یا به سرقت برده شود، از اطلاعات داخلی آن سوءاستفاده خواهد شد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
 منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
مرد نابینایی که رکورد سرعت را شکست!!
عالم برزخ چگونه عالمی است و در کجا واقع شده است؟
میانجی گری هدیه تهرانی در موج سبز!!
کیت وینسلت مدتی از بازیگری خداحافظی کرد!
پروژه فوق‌العاده جالب مایکروسافت!! (+لینک ویدیوئی)