این تلفن همراه که از این هفته به قیمت 25 پوند وارد بازار انگلیس می شود در برابر رطوبت، گرد و غبار، ضربه، نمک و گرما مقاوم است...

یک شرکت خودروسازی انگلیسی اولین تلفن همراه نابود نشدنی دنیا که از مقاوت بسیار بالایی در برابر ضربات و رطوبت برخوردار است را وارد بازار می‌کند.

شرکت خودروسازی "لند روور" این تلفن همراه را به زودی وارد بازار می کند. این مدل تلفن همراه که برای استفاده های نظامی طراحی شده است و S1 نام دارد می تواند در دمای بین منفی 20 درجه تا مثبت 100 درجه سانتیگراد مقاوم باشد.
این تلفن همراه که از این هفته به قیمت 25 پوند وارد بازار انگلیس می‌شود در برابر رطوبت، گرد و غبار، ضربه، نمک و گرما مقاوم است.

همه ساله در انگلیس 181 میلیون یورو برای تعویض تلفنهای از کار افتاده هزینه می‌شود. به همین منظور مقامات شرکت "لند روور" پیش بینی می‌کنند که از این دستگاه موبایل استقبال زیادی شود.
براساس گزارش کاتاوب، برای ساخت S1، شرکت لند روور با شرکت نرم افزاری Sonim Technologies همکاری کرد. این تلفن همراه که ظاهری مشابه تمام مدلها دارد مجهز به دوربین همراه با فلاش مقاوم نسبت به آب، جی پی اس، رادیو اف- ام، جستجوگر اینترنت و چراغ قوه است.

 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر درگیری لفظی دیوید بکام با هواداران خشمگین درحضور ویکتوریا و تام کروز!
راز سقوط قطره باران کشف شد!
تصویر پانصد تومانی جديد با طرح ماهواره اميد!
نواری که "پته" برلوسکونی را روی آب ریخت !!
رسوایی اخلاقی برای شاهزاده زن سعودی باوجود داشتن همسر!!