گویا دردسرهای BP تمامی ندارد، این شرکت بزرگ نفتی، تازه توانسته بود...
 
گویا دردسرهای BP تمامی ندارد، این شرکت بزرگ نفتی، تازه توانسته بود، با نصب کلاهکی نشت نفت را متوقف کند که با اتهام سنگین مذاکرات پنهان و پشت پرده برای آزاد کردن عامل بمب‌سازی لاکربی، برای به دست آوردن دل مقامات لیبی و بستن قراردادی نفتی با این شرکت مواجه شد.
و حالا یک عکس، این شرکت را با بحران جدیدی روبرو کرده است
 

قضیه از این قرار است که دیروز BP عکسی در سایت خود قرار داده بود که نشان می‌داد تعدادی از کارکنان این شرکت در پشت مانیتورهای متعدد، سخت مشغول کار روی مراحل عملیات مهار نشت نفت هستند.
اما طولی نکشید که مشخص شد، این عکس فتوشاپی شده است، آن هم با مهارت بسیار پایین. متادیتای عکس نشان می‌دهد که عکس اصلی در سال ۲۰۰۱ گرفته شده است و بعد تصاویر حادثه اخیر در مانتیورها کپی پیست شده است!
 
برای دیدن عکس در سایز اصلی، آن را ذخیره نمائید

گرچه سخنگوی BP ادعا می‌کند که این شرکت با انتشار عکس، قصد نداشته به مخاطبان سخت‌کوشی و میزان توجه BP را القا کند و تصویر اصلی را هم منتشر کرده است، اما نتوانسته جلوی بلند شدن سر و صدا را بگیرد.
تجربه نشان داده است که به خصوص در سال‌های اخیر، فتوشاپی کردن عکس‌ها از سوی شرکت‌ها و دولت‌ها، آخر و عاقبت خوبی نداشته است، آن هم وقتی که فتوشاپ‌کار، مهارت لازم را نداشته باشد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: 1pezeshk.com
 
مطالب جالب دیگر:
سرانجام مشخص شد که اول مرغ به وجود آمد یا تخم مرغ؟؟!
چگونه رمز عبور را به خاطر بسپاریم؟
راهی فوق‌العاده ساده برای کاهش استرس‌!!
رابطه انگشت حلقه مردان و سرطان!؟
واكنش مجری تلویزیون به انتقاد رسانه‌ها از رنگ قهوه‌ای چادرش!!
ارائه فرمول ریاضی دست دادن مناسب! (+فرمول)
آیا میشود در اینترنت ناشناس ماند؟!