با این نکات در هر رابطه جنسی، ارگاسم را تجربه کنید
من هیچ کار غیر معمولی انجام نمی دهم یا ترفند جادویی ای به کار نمی برم ولی می دانم چه چیزی دوست دارم و می دانم چطور آن را بخواهم و به کمتر از ارگاسم رضایت نمی دهم. زندگی کوتاه تر از آن است که از این لذت ساده چشم پوشی کنم

برای رسیدن به ارگاسم در هر رابطه جنسی این نکات را رعایت کنید

من یک زن هستم واغلب اوقات با شوهرم رابطه جنسی دارم و همیشه  در رابطه جنسی به ارگاسم می رسم. ولی می دانم بسیاری از خانم ها از خواندن این جمله شوکه می شوند چون اغلب زنان رسیدن همیشگی به ارگاسم در رابطه جنسی را یک امر یک جانبه و فقط برای مردان در نظر گرفته اند. اگر من یک مرد بودم و می گفتم که در هر رابطه جنسی به ارگاسم می رسم اصلا چیز عجیبی نبود. تحقیقات اخیر نشان داده است که 95 درصد مردان در هر رابطه جنسی که داشته باشند به ارگاسم می رسند و کار عجیبی نیست.

ولی از سوی دیگر اگر زن باشید از این که بشنوید زنی در هر بار رابطه جنسی اش به ارگاسم می رسد متعجب خواهید شد.  بر اساس همان مطالعه فقط 65 درصد زنان در رابطه جنسی به ارگاسم می رسند و در مطالعه دیگری حدود 35 درصد از زنان اعلام کرده بودن که در زمان رابطه دخولی به ارگاسم می رسند.

بنابراین اگر زنی اداعا کند 100 درصد در رابطه به ارگاسم می رسد، می خواهید بدانید چگونه ممکن است و یا چگونه این کار را انجام میدهد یا برای رسیدن به ارگاسم چه کار خاصی انجام می دهد؟

من هیچ کار غیر معمولی انجام نمی دهم یا ترفند جادویی ای به کار نمی برم ولی می دانم چه چیزی دوست دارم و می دانم چطور آن را بخواهم و به کمتر از ارگاسم رضایت نمی دهم. زندگی کوتاه تر از آن است که از این لذت ساده چشم پوشی کنم.

بیشتر بدانید : دانستنیهای کلیتوریس و نقش کلیتوریس در ارگاسم خانم ها

بیشتر بدانید : علت درد بعد از ارگاسم در زنان چیست؟


برای رسیدن به ارگاسم باید بدانید بدنتان چگونه کار می کند و به چه چیزی نیاز دارد

من بدنم را می شناسم و می دانم به چه چیزهایی نیاز دارد. می دانم لمس کدام قسمت بدنم را دوست دارم و چگونه باید لمس شود.

اغلب زنان دراین زمینه مشکل دارند. به آنها یاد نداده اند چگونه بدنشان را کشف کنند. ما را تشویق نکرده اند که امتحان کنیم ببینم چه کارهایی برایمان خوب است و به چه کارهایی علاقه داریم و قطعا به ما گفته نشده که حق داریم از شریک زندگیمان بخواهیم آن کارها را برایمان انجام دهد .

من به شما می گویم نباید از بیان خواسته هایتان بترسید. با ترس به جایی نمی رسید در عوض خواسته هایتان را در رابطه جنسی بیان کنید.

واقعیت این است که من در رابطه جنسی بیشتر از ارگاسم طرف مقابل به ارگاسم خوم اهمیت می دهم و هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به ارگاسم انجام می دهم یا از او می خواهم برایم انجام دهد. از پوزیشن هایی که استفاده می کنم که به کلیتوریسم دسترس داشته باشم یا از شریکم می خواهم که با رابطه دهانی مرا ارضا کند.

من بدون رسیدن به ارگاسم رابطه جنسی را به اتمام نمی رسانم.


برای رسیدن به ارگاسم در هر رابطه جنسی کلیتوریس را درگیر می کنم

زوج در تختخواب

کلیتوریس کلید لذت جنسی در زنان است. کلیتوریس من باید در طول رابطه جنسی مالش داده شود در غیر این صورت به ارگاسم نمی رسد. این نقطه کلید رسیدن به ارگاسم در من است. بنابراین اگر شریک من از پوزیشن هایی استفاده نکند که کلیتوریس را تحریک کند یا از دست و دهان برای تحریک کلیتوریس من استفاده نکند خودم این کار را انجام می دهم.

من تنها کسی نیستم که برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارم، اغلب زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارند حتی همزمان با رابطه دخولی. بر خلاف تصور عامه مردم ، رابطه دخولی در بسیاری از زنان منجر به ارگاسم نخواهد شد.


من هرگز به دروغ ادعای ارگاسم شدن نمی کنم

شاید بسیاری از زنان برای به اتمام رساندن رابطه جنسی یا خشنود شدن شریک جنسی خود، ادای ارگاسم را در می آورند ولی من به هیچ عنوان چنین کاری انجام نمی دهم. در یکی از مطالعاتی که اخیرا منتشر شده نوشته شده بود که 60 درصد زنان ، ارگاسم شدن را وانمود می کنند و به احتمال زیاد شما هم جزو همین افراد هستید. زنان به دروغ ادای ارگاسم شدن را در می آورند چون نمی دانند چه چیزی را و چطور از طرف مقابل بخواهند یا شاید خودشان هم نمی دانند که چه می خواهند یا فقط می خواهند رابطه جنسی زودتر تمام شود.

من هیچ موقع ارگاسمم را جعل نمی کنم. چون باعث می شود پیام اشتباهی به طرف مقابل ارسال شود و انتظارات غلط ایجاد می کند. شما باید به شریک زندگیتان بیاموزید چطور می تواند به شما لذت بدهد و چطور می تواند شما را به ارگاسم برساند. قرار نیست فقط به خاطر خوش آمدن او ، لذت خودتان را فدا کنید. این کار به ضرر زندگی زناشویی شما است و باعث سرد شدن شما از رابطه می شود.

بهترین کاری که یک مرد می تواند انجام دهد این است که به صدای بدن زن گوش دهند. به جای این که فقط به فکر دخول و ارضای خودش باشد باید صبر کند و ببیند چه کارهایی می تواند برای لذت بردن طرف مقابل انجام دهد.

اگر او در پیدا کردن محل کلیتوریس شما دچار اشتباه شده این لطف را در حق خودتان انجام داده  و حتما به او بگویید.


حتی اگر طرف مقابل به ارگاسم رسیده باشد از او میخواهم ادامه دهد

رابطه جنسی تا زمانی که دو طرف به ارگاسم نرسیده باشند به پایان نمی رسد. رابطه جنسی یک بازی برد برد و برابر است و هر دو طرف باید آن را به اتمام برسانند. اگر شریک من به اندازه کافی به کلیتوریس من توجه نداشته باشد و خودش به ارضا برسد از او می خواهم مرا هم ارضا کند. به او خواهم گفت که من هنوز ارضا نشده ام و از می خواهم با لمس کلیتوریسم مرا به ارگاسم برساند مسلما این کار انرژی ای از او نخواهد گرفت چون فقط حرکت یک ا نگشتش کافیست.

بیشتر بدانید : دلایلی که باعث می‌شود زنان شروع کننده‌ رابطه جنسی نباشند

بیشتر بدانید : چند ترفند مخصوص خانم ها برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

بیشتر بدانید : نکاتی برای تجربه ارگاسم پشت سر هم برای مردان

بیشتر بدانید : زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند

بیشتر بدانید : ارگاسم یعنی چه؟ + دلیل ارضا نشدن خانم ها


تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ