دکوراسیون داخلی آپارتمان های تاریک را چگونه بچینیم؟
یک خانه تاریک، خسته کننده به نظر می رسد اما با چند تغییر ساده می توانید فضای آن را روشن و جذاب تر کنید

 اتاق های تاریک را چگونه بچینیم؟

یک خانه تاریک، خسته کننده به نظر می رسد اما با چند تغییر ساده می توانید فضای آن را روشن و جذاب تر کنید. فراموش نکنید که در خانه های تاریک دل انسان می گیرد و ممکن است باعث احساس افسردگی شود بنابراین اگر به فکر جیب تان هستید و علاقه مندید بدون روشن کردن لامپ اضافه و افزایش هزینه قبض برق، خانه تان روشن تر شود ادامه این مطلب را بخوانید.

بیشتر بدانید : بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی آپارتمان های قدیمی

در انتخاب پرده دقت کنید

تا جایی که می توانید نور طبیعی را به خانه راه دهید. اگر خانه شما مشرف به خانه همسایه ها نیست، از خرید پرده هایی با رنگ های تیره و ضخیم که مانع ورود نور طبیعی به خانه می شود، خودداری کنید.

مبلمان خانه را هوشمندانه انتخاب کنید

مبلمان بزرگ و سنگین، تمام فضا را پر می کند و موجب تاریکی خانه می شود. به جای آن مبلمانی سبک انتخاب کنید. رنگ آن نیز در تاریکی و روشنایی فضای خانه تاثیر زیادی دارد بنابراین مبلمان روشن بر مبلمان تیره ارجحیت دارد.

رنگ کف پوش خانه را روشن کنید

با روشن کردن رنگ کف پوش خانه، فضای شما بزرگ تر و روشن تر می شود. اگر قادر به تعویض یا رنگ کردن آن ها نیستید از زیراندازهای روشن استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آپارتمان های تاریک را چگونه بچینیم؟
دکوراسیون داخلی آپارتمان های تاریک را چگونه بچینیم؟

آینه ها را از یاد نبرید

با قرار دادن یک یا 2 آینه در اتاق تاریک، انعکاس نور در فضا بیشتر می شود و در نتیجه خانه روشن تر و بزرگ تر به نظر می آید. آینه های بزرگ با قاب های باریک بهترین انتخاب هستند زیرا بدون این که فضایی را اشغال کنند، نور بیشتری را به خانه شما می آورند.

تا جایی که می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید

رنگ ها، ابزار طراحی فوق العاده ای هستند. اگر شما تمام لوازم خانه تان را به رنگ تیره انتخاب کنید، فضای خانه شما خفه به نظر می رسد. رنگ های تیره را محدود به یک دیوار خانه کنید و دیوارهای دیگر را با لوازمی به رنگ روشن تزیین کنید.

لوازم تزیینی را روشن انتخاب کنید

به لوازم تزیینی خانه تان نگاهی بیندازید. حجم زیاد آن ها به خصوص آن ها که رنگ شان تیره است، خانه را کوچک و تاریک نشان می دهد بنابراین تا جایی که می توانید تعداد آن ها را کم و لوازمی را که رنگ روشن تری دارند، انتخاب کنید.



بیشتر بدانید : دکوراسیون قبل و بعد یک آشپزخانه کسل کننده و تاریک

بیشتر بدانید : بازسازی و نوسازی یک دکوراسیون داخلی کسالت آور و تاریک

بیشتر بدانید : اصول تغییر دكوراسیون در زیر زمین



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com