9 مدل سرامیک که دکوراسیون داخلی خانه تان را متفاوت می کند
اگر دوست دارید طراحی خانه شما کاملا بی نظیر و بی همتا باشدبه شما پیشنهاد می کنیم سرامیک های کف خانه تان را متفاوت تر از قبل انتخاب کنید

سرامیک هایی که دکوراسیون خانه تان را متحول می کنند

اگر می خواهید در بازسازی خانه تان از طرح هایی غیر از طرح های قبلی استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم برای سرامیک های کف از مدل هایی مانند پولک ماهی، شش ضلعی های کوچک و ... استفاده کنید. اگر دوست دارید طراحی خانه شما کاملا بی نظیر و بی همتا باشد، یکی از این ایده های خلاقانه را در طراحی استفاده کنید تا چهره واقعی زیبایی را در خانه خود ببینید.


بیشتر بدانید : ایده هایی نو برای کاشی کاری آشپزخانه


سرامیک های شش ضلعی زمانی که می خواهید مربع های کمتری را احساس کنید

سرامیک های شش ضلعی زمانی که می خواهید مربع های کمتری را احساس کنید

اکثر آشپزخانه ها به شکل فضایی مملو از شکل های مربعی طراحی می شوند. یک آشپزخانه معمولی با داشتن کابینت ها و انواع لوازم آشپزخانه به شکل مستطیل ممکن است دارای خطوط انحنا دار یا زاویه دار نباشد. استفاده از سرامیک های شش ضلعی برای کف آشپزخانه به تفکیک این زوایا کمک کرده و باعث به وجود آمدن یک شکل مارپیچی می شود که اتاق یا آشپزخانه را بسیار زیبا نشان می دهد. 

در کل، افزودن چند زاویه به یک الگو یا نقش ، آن را واقعی تر نشان می دهد که احساس انرژی و سرزندگی را موجب می شود.  این الگو به نظر پیچیده می رسد، اما در واقع از یک شش ضلعی ایجاد شده است که دارای یک گوشه رنگی است تا به طور متفاوتی یک مثلث سفید رنگ و پنج ضلعی آبی رنگ را شکل دهد و سپس برای ایجاد اشکال پیچشی همین الگو تکرار شده است. اگر می خواهید این انرژی هم در خانه شما باشد، به دنبال یک الگوی خاص با اشکال سه و پنج ضلعی باشید.
 

 

کاشی های دایره ای - شش ضلعی برای آرامش بیشتر در حمام

سرامیک های دایره ای - شش ضلعی برای آرامش بیشتر در حمام

سرامیک های شش ضلعی می توانند احساس پر انرژی و شور و شوق را در درون شما موجب شوند، حتی می توانند خطای دید جالبی را به وجود بیاورند، مثلا این کاشی ها ظاهر حلقه های متصل به هم دارند.
این دایره های حبابی شکل، علاقه شما را برای رفتن به حمام بیشتر خواهد کرد و جوی آرام بخش را در محیط حمام به وجود خواهد آورد.

 

 

سرامک های کوچک با طرح پله ای برای ترکیب سبک سنتی و کلاسیک

سرامک های کوچک با طرح پله ای برای ترکیب سبک سنتی و کلاسیک

در طرح های لی لی یا پله ای از سرامیک هایی در دو سایز مربع و دو رنگ استفاده می شود. مربع های بزرگ که به صورت پله ای کنار هم قرار دارند، فضایی را برای قرار گرفتن مربع های کوچکتر فراهم می کنند که تقریبا ظاهری پولکی شکل ایجاد می کند. این الگو در خانه هایی با عناصر سنتی مانند روشویی های قدیمی سفید رنگ برای ترکیب سبک سنتی و کلاسیک بسیار مناسب هستند.

 

 

کاشی کف با طرح پولک ماهی زمانی که می خواهید فضای خانه تان را حس تازگی بدهید

سرامیک کف با طرح پولک ماهی زمانی که می خواهید به فضای حمام تان را حس تازگی و سرزندگی بدهید

در واقع  الگوی "پولک ماهی" یک الگوی قدیمی است که همیشه احساس تازگی می بخشد و حتی کمی خیره کننده است که به مواد مورد استفاده بستگی دارد. این الگو شامل نیم دایره هایی تو در تو و پشت سر هم بوده و به همین دلیل احساس پولک ماهی را به شما داده و احساس حرکت و نشاط را فراهم می کند.
این طرح می تواند به صورت موزائیک یا سرامیک های کوچک به دست آید.

 

 

کاشی کف با طرح راه راه برای زمانی که می خواهید خانه شما جادار و بزرگ دیده شود

سرامیک کف با طرح راه راه خانه شما جادار و بزرگ نشان می دهد

این نوع نوارهای نازک می توانند برای خلق خط های طولانی مورد استفاده قرار گیرند که باعث ایجاد خطای دید می شوند. یک کف راه راه فضایی را ایجاد می کند که به نظر بسیار بزرگ است، مخصوصا اگر این خطوط تا اتاق ها هم کشیده شوند.  

 

 

کاشی های کف با طرح های نواری وقتی که می خواهید فضای خانه شما کمتر شبیه یک تونل باشد

سرامیک های کف با طرح های نواری وقتی که می خواهید فضای خانه شما کمتر شبیه یک تونل باشد

تفاوت بین "خطوط راه راه" و "حالت نواری" بسیار جزئی است. خطوط راه راه معمولا طولانی و نازک هستند، در حالیکه نوارها پهن و کوتاه هستند ولی همین تفاوت کوچک، تاثیرات چشمگیری را به وجود می آورد.
برای مثال این حمام گود و باریک است، اما گذاشتن کاشی هایی با نوارهای متفاوت باعث می شود که این فضا کمتر به شکل تونل دیده شود و کمی تعادل برقرار شود.  این طرح برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

 

 

 کاشی کف ساده با خطوط اضافی زمانی که حمام شما هیچ گونه نواقصی ندارد

سرامیک های ساده با خطوط اضافی زمانی که حمام شما هیچ گونه نواقصی ندارد

آیا فضایی دارید که نباید نه طولانی باشد و نه پهن؟ تبریک می گوییم ! چرا آن را با این الگوی شاد مزین نمی کنید تا شاهد خطوط راه راه باشید که بین یک سرامیک ساده قرار گرقته است؟ یکی از بهترین جنبه های این طرح این است که می توانید یک سرامیک مورد نظر را به همراه یک متریال لوکس استفاده کنید.

 

 

کاشی کف حاشیه دار، یک جایگزین عالی برای قالیچه در راهروهای ورودی

سرامیک حاشیه دار، یک جایگزین عالی برای قالیچه در راهروهای ورودی

قطعا، یک قالیچه با الگوی کلاسیک می تواند منظره زیبایی را در راهرو ورودی خانه ایجاد کند، اما آیا می توانید آن را از لک شدن یا هر گونه آسیبی برای همیشه جلوگیری کنید؟ اگر نمی خواهید از قالیچه برای این قسمت از خانه استفاده کنید، می توانید مانند تصویر بالا از سرامیک های حاشیه دار استفاده کنید .

 

 

کاشی های ریز با گلهای کوچک اروپایی، یک ایده جالب برای تزیین کف های ساده

سرامیک های ریز با گلهای کوچک اروپایی، یک ایده جالب برای تزیین کف های ساده

شاید چون فکر می کنیم زمان زیادی را در اتاق لباسشویی سپری نمی کنیم پس این اتاق به توجه زیادی نیاز ندارد، اما اینطور نیست. استفاده از شش ضلعی های کوچک یا سرامیک های اروپایی را در دو رنگ و استفاده از رنگ آکسان ( رنگ های تند و درخشانی كه برای زنده كردن و انرژی در دکوراسیون استفاده می شود ) به همراه گلچه های ساده امتحان کنید. لازم نیست هزینه های زیادی را برای این کار بپردازید. می توانید برای این کار بودجه خیلی کمی در نظر بگیرید و بقیه پولتان را برای جای دیگری خرج کنید.



بیشتر بدانید : چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟

بیشتر بدانید : دیوار آشپزخانه تان را با سی دی های قدیمی زیبا و لوکس کنید

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ