رنگ‌های خنثی، پارچه‌های طبیعی، اثاثیه‌های جدید و مرغوب می‌توانند منزل را به خانه ای به سبك اروپایی و دنج تبدیل كنند.

* در اماتیك

بوفه به سبك سوئدی لامپ‌های اكریلیك و صندلی‌های راه راه سیاه رنگ را بهتر نمایش می‌دهد. داربست روی دیوارهای اتاق ناهارخوری دارای معماری خاصی است كه سرتاسر خانه یافت می‌شود.
 

* ظرافت آشپزی

در آشپزخانه، كابینت‌های سفید رنگ، رنگ شكلاتی دیوارها را پر جلوه تر ساخته اند. ستون‌های دومی سیمی، لامپ گلدانی و رنگ آمیزی مناسب چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌سازند. اشیاء داخل كابینت‌های شیشه ای بالای پیشخوان بهتر دیده می‌شوند.
 
* نمای کلی

رنگ دیوار و اثاثیه سفید رنگ، آشپزخانه را به اتاقی خودمانی و آرام بخش برای اعضای خانواده تبدیل ساخته اند. به وسیله مجموعه ای از نیمكت‌ها در اطراف این قسمت، فضا بزرگتر به نظر می‌رسد.
 

* روكش دار

در اتاقی كه بیشتر استفاده می‌شود می‌توان كاناپه‌ها را با كتان روكش كرد، چرا كه نه تنها روكش‌ها نرم هستند بلكه قابل شستشو می‌باشند.

 
* نقطه ای جذاب

در یك گوشه از اتاق نیمكتی مناسب و موقتی برای صبحانه خوردن وجود دارد كه دارای صندلی‌هایی شكوهمند است و میزی قرار گرفته كه با بازسازی، آن را محبل ساخته اند. قفسه‌های بالا مكانی برای نگهداشتن تابلوهایی زیبا هستند. همچنین اعضای این خانواده تخته و گچی قرار داده اند تا بتوانند پیام‌های محبت آمیز خود را روی آن برای یكدیگر بنویسند.
نكته بودجه ای: بدون صرف هزینه ای اضافی، از وسایل دست دوم استفاده كنید و به كمك روكش، رنگ و پارچه‌های زیبا، نیمكت و كاناپه‌هایی به وسیله خود تهیه نمایید.

* آفتابگیر

تم آرامش و تضاد در خارج از خانه نیز به كار گرفته شده است. نیمكت یا كاناپه ای با كوسن و بالش‌های جدید، مكانی برای نشستن در خارج از خانه ایجاد نموده اند. داربست به وسایل سفید عمق می‌بخشد و قسمتی از حیاط یا گاراژ را به یك تابلو عقبی شیك تبدیل می‌سازند.
قسمت اول
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 دكوراسیون و چیدمان ورودی
 چگونه كاراكتر شخصی خودمان را به اتاق ها اضافه كنیم؟
 بازسازی یک ایوان آفتابگیر !
 اتاق خوابهایی فوق العاده برای سنین 7 تا 15 سال!
 طراحی هارمونیک در فضای 80 متری