پسری که عاشق واقعی شما است این نشانه ها را دارد!!
پسری که به شما علاقه دارد تغییراتی در رفتار، حرکات و صحبت هایش ایجاد می شود. اگر شما هم به یکی از همکاران یا هم کلاسی های تان شک کرده این حتما این ماله را بخوانید. در این مقاله نشانه های یک مرد عاشق را به شما می گوییم

نشانه های پسران عاشق

شاید برای خیلی از خانم‌های مجرد پیش آمده باشد كه احساس كنند یكی از همكاران در سر كار یا یكی از همكلاسی‌ها در دانشگاه به‌ زودی از آن‌ها خواستگاری می‌كند اما همین سوال كه احتمالا كی او به خواستگاری می‌آید می‌تواند دوران پرتنشی را بسازد، اگر می‌خواهید بدانید آیا همكار یا همكلاسی‌تان به‌ زودی از شما خواستگاری می‌كند یا نه به نشانه‌های رفتاری او دقت كنید. می‌توانید از حركات او بفهمید كی زمان خواستگاری است. علاوه‌ بر این‌ ها بعد از خواستگاری و در دوران آشنایی نیز می‌توانید با خواندن رفتارهای خواستگارتان بفهمید كه آیا شما را پسندیده است یا نه؟ پس معطل نكنید تمام نشانه‌های رفتاری یك مرد عاشق اینجاست.

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید همسرتان شما را عاشقانه دوست دارد!!

پسری که عاشق شما است، وقتی چشم در چشم شما می شود او كمی سرش را به سمت راست یا چپ كج می‌كند
نشانه پسران عاشق,نشانه مردان عاشق,پسری که عاشق شما است، وقتی چشم در چشم شما می شود او كمی سرش را به سمت راست یا چپ كج می‌كند

كج‌كردن سر یك حركت كاملا ناخودآگاه در مردان است كه وقتی نسبت به زنی احساس نزدیكی می‌كنند از خود نشان می‌دهند. این حركت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند كه به زنی علاقه‌مند شده‌اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند كه جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز كنند و از او خواستگاری كنند. در واقع او با كج كردن سر، خود را آسیب‌پذیر نشان می‌دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شاید جالب‌تر به نظر برسد. اگر همكار یا همكلاسی‌تان هنگام صحبت و درحالی‌كه ارتباط چشمی برقرار كرده گردنش را كج كند، احتمالا به‌زودی از شما خواستگاری خواهدكرد.

پسری که پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، می خواهد از شما خواستگاری کند

به احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دستپاچه كرده‌اید، این رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همین دلیل اگر همكار یا همكلاسی‌تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد ولی هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد كه از شما خواستگاری كند، او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به‌ خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دستپاچه است چند دقیقه با او دوستانه رفتار كنید و به‌ طور غیر مستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت‌تر خواهد شد و حتی ممكن است درخواست ازدواج اش را نیز مطرح كند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می‌كند، یعنی می‌خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت كند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساكت باشید تا او فرصت كند درخواست ازدواج اش را مطرح كند.

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد زمانی که به شما نگاه می‌كند خیلی سریع شانه‌هایش را به سمت بالا جمع می‌كند و به سمت جلو می‌دهد

در این حالت احتمالا شما حركتی انجام داده‌اید كه توجه او به سمت شما جلب شده‌ است. وقتی پسری رفتارهای یك خانم را تحسین می‌كند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند و به همین دلیل در این مواقع كاملا ناخودآگاه شانه‌هایش را به سمت جلو می‌آورد و جمع می‌كند، این حركت در مردان نشان‌ دهنده محبت عمیقی است كه در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز كنند. ‌حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حركتی تحسین آمیز می‌بیند ولی غرورش اجازه نمی‌دهد آن را ابراز كند شانه‌هایش را به سمت جلو جمع می‌كند، در این مواقع می‌توانید برای خوشحال كردن همسرتان، شما نیز به‌طور كلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

پسری که عاشق شما است شخصیت خود را در مقابل شما بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد
نشانه پسران عاشق,نشانه مردان عاشقپسری که عاشق شما است شخصیت خود را در مقابل شما بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد

این حركت نشانه‌ای روشن از این است كه طرف مقابل شما تمام حقیقت را به شما نمی‌گوید، در واقع با این حركت او می‌خواهد به‌خود زمان بدهد تا پاسخ یا حرفی مناسب پیدا كند. به همین دلیل حرفی كه بعد از این حركت از او می‌شنوید، نمی‌تواند كاملا دقیق و درست باشد و حتی ممكن است كاملا اغراق شده هم باشد. در این حالت احتمالا او می‌خواهد شخصیت خود را در مقابل شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد و شما را آماده كند تا به درخواست ازدواجش جواب مثبت دهید. به‌ خصوص اگر او در حال صحبت درباره خودش است و می‌خواهد خود را توصیف كند تا شما را تحت‌تاثیر قرار دهد، به حس‌های زنانه‌تان اعتماد كنید؛ آن‌ها به شما می‌گویند طرف مقابل در كجاها دروغ می‌گوید اما اگر این حركت را زمانی انجام داد كه می‌خواست شما را درباره موضوعی بزرگ مثل درخواست ازدواجش قانع كند، حواس‌تان را كاملا جمع كنید تا مبادا تصمیمی غیرعقلانی بگیرید. البته اشتباه نكنید این حركت نشانه حقه‌بازی طرف مقابل نیست او فقط فكر می‌كند كه اگر صادق باشد شما حرفش را باور نمی‌كنید.

بیشتر بدانید : اگر مردی این نشانه ها را دارد، بدانید که عاشق تان است!!

پسرانی که کف دستشان را از شما قایم می کنند و پشت دست شان رو به شماست می خواهند مرزها را حفظ کنند

وقتی كف دست به سمت پایین است به‌ طوری كه دیده نشود نشان‌ دهنده آن است كه فرد موضوعی را پنهان می‌كند، وقتی خواستگار شما تنها پشت دست‌هایش را به شما نشان می‌دهد یعنی كمی حالت دفاعی به‌ خود گرفته است و می‌خواهد نشان دهد كه شخصیتی قوی دارد و قصد دارد به‌طور موقت توازن را به رابطه بازگرداند. به همین دلیل بهتر است در این حالت به حرف‌های او بیشتر گوش دهید مثلا انتخاب محل صحبت یا غذا یا. . . را به او بسپارید. وقتی برای نخستین بار با خواستگارتان بیرون می‌روید و او مرتب كف دست‌هایش را از شما پنهان می‌كند به این معناست كه می‌خواهد مرزها را كاملا حفظ كند تا به شناخت كافی از شما برسد به همین دلیل كاملا رسمی و همانند قرارهای كاری رفتار می‌كند و تا وقتی كه از جواب مثبت شما مطمئن نشود، همین رفتار رسمی را حفظ می‌كند.

وقتی دست‌هایش را بین موهایش می‌برد

وقتی پسری چنین رفتاری می‌كند در واقع می‌خواهد برای فرد مقابل زیبا‌تر به‌نظر برسد. معمولا زن‌ها برای این‌كه زیبا‌تر به‌نظر برسند راه‌های زیادی دارند ولی مردها نه، تنها راه آن‌ها برای زیباتر به‌نظر رسیدن، موهای‌شان است. چون موها بیشتر از همه در چهره به چشم می‌آیند و به راحتی می‌توانند حالت بگیرند. اگر در مرحله آشنایی برای ازدواج هستید و برای نخستین بار است كه با خواستگارتان بیرون می‌روید، اگر خیلی به موهایش نرسیده و كاملا مدلی معمولی دارد و كلاهی بر سر گذاشته است یعنی می‌خواهد خود را باهوش و زیرك نشان دهد. البته اگر هم با نامزد یا شوهرتان بیرون رفته‌اید و او برای قرار با شما حسابی موهایش را مرتب كرده‌است، به او بفهمانید كه از مدل موهایش لذت می‌برید چون این كار در رابطه شما تاثیر بسیاری دارد.

اگر بیشتر اوقات سعی می‌كند به نوعی كنار شما بایستد نشان دهنده علاقه او به شماست
نشانه پسران عاشق,نشانه مردان عاشق,اگر بیشتر اوقات سعی می‌كند به نوعی كنار شما بایستد نشان دهنده علاقه او به شماست

بسیار پیش می‌آید كه در دانشگاه یا سركار، دانشجویان یا همكاران به خاطر موضوعی دورهم جمع می‌شوند، اگر در این مواقع همیشه یكی از همكلاسی‌ها یا همكاران‌تان سعی می‌كند خود را به شما نزدیك كند و در كنار شما بایستد این می‌تواند نشان‌دهنده توجه او به شما باشد. مردها قدرت خارق‌العاده‌ای برای رصد كردن رفتارهای زن مورد علاقه‌شان دارند به‌خصوص اگر مردی هنوز از احساسش نسبت به زنی مطمئن نباشد، سعی می‌كند همه جا او را تحت نظر بگیرد و رفتارهای او را كنترل كند بدون این‌كه كسی متوجه شود ولی اگر كاملا از احساسش مطمئن باشد هر طور شده خود را سر راه زن قرار می‌دهد و حتی سعی می‌كند جلب توجه كند و با نگاهش موضوع را به او نشان دهد.


بیشتر بدانید : اگر مردی این نشانه ها را دارد، بدانید که عاشق تان است!!

بیشتر بدانید : 5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!

بیشتر بدانید : اگر شوهرتان این نشانه ها را دارد، یک مرد سرد در رابطه زناشویی است!!

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید دختری عاشق تان است!!

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید شوهرتان دیوانه وار عاشق شما است!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل