برای لاغر شدن چگونه معده مان را کوچک کنیم؟
یکی از روش ها برای لاغر شدن کوچک کردن معده است. شما به راحتی با روشهایی معده تان را کوچک کرده و لاغر شوید. با ما همراه شوید تا شما را با این روش ها آشنا کنیم

 یک دستورالعمل ساده برای کوچک کردن معده و لاغر شدن

معده عضو بزرگی از بدن نیست اما قابلیت ارتجاعی دارد و سایز آن با مقدار غذایی که ما می خوریم در ارتباط است و تغییر می کند. اگر در هر وعده ، مقدار زیادی غذا بخورید و این کار را دائما" تکرار کنید حجم و سایز معده شما کم کم بزرگ می شود و در نتیجه شما در هر وعده باید برای پر کردن معده خود و سیرشدن ، مقدار بیشتری غذا بخورید.

برای اینکه معده شما کوچک شود شما باید در هر وعده مقدار کمی غذا بخورید و هیچ وقت معده تان را کاملا" پر نکنید. بنابراین می توانید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهید اما باید غذایی که در هر وعده مصرف می کنید را خیلی کمتر کنید.

بیشتر بدانید : یک راه ساده برای لاغر کردن شکم

دستورالعمل برای لاغر شدن
دستورالعمل برای لاغر شدن, برای لاغر شدن چگونه معده مان را کوچک کنیم؟

  • برای صبحانه حدودا" ۴۰۰ کالری مصرف کنید. یک تکه نان تست ، دو عدد تخم مرغ و یک لیوان شیر یا آب میوه حدودا" ۴۰۰ کالری می شود.

  • دو یا سه ساعت بعد از صبحانه یک غذای سبک که حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کالری انرژی داشته باشد بخورید . این غذا می تواند میوه ، ماست و یا بیسکویت باشد.

  • برای نهار ۴۰۰ کالری مصرف کنید . برای مثال یک ساندویچ و یک ظرف سالاد کوچک و یا حتی غذای باقیمانده از شب را می توانید بخورید.

  • بین نهار و شام هم می توانید یک وعده غذایی که در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کالری انرژی دارد مصرف کنید.

  • یک شام سبک در حدود ۴۰۰ کالری مصرف کنید. از آنجایی که شما در طول روز ۴ وعده غذا خورده اید برای شام نباید زیاد گرسنه باشید در نتیجه خوردن یک شام سبک برای شما خیلی راحت تر از قبل خواهد بود.

  • بعد از شام ، دسر هم می توانید میل کنید . این دسر می تواند مقداری بستنی ، میوه تازه و یا حتی یک لیوان شیر کاکائو باشد اما توجه داشته باشید که انرژی آن نباید بیش از ۲۰۰ کالری باشد.
     


بیشتر بدانید : چگونه در کاهش وزن از لاغر شدن صورت مان جلوگیری کنیم؟

بیشتر بدانید : لاغر شدن و داشتن اندام متناسب را با استپ آغاز کنید

بیشتر بدانید : بهترین ورزش برای لاغر شدن و چربی سوزی چیست؟

بیشتر بدانید : با تجربه کسانی که به راحتی لاغر شدند آشنا شوید!!

بیشتر بدانید : لاغری سریع با 7 کار ساده!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : aftab.ir