کوچک کردن شکم با 5 حرکت آسان و ساده در کمترین زمان ممکن
کوچک کردن شکم برای تمامی افراد به خصوص خانمها از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این ماقله سعی کرده ایم 5 حرکت را به شما معرفی کنیم که به سرعت شکم شما را کوچک و شما را خوش اندام می کند

با 5 حرکت زیر به سرعت شکم تان را کوچک کنید

کریستین روزنبلوم، استاد تغذیه دانشگاه جورجیا، بر این باور است که با یک رژیم بسیار ساده و کم کالری و روزی یک ساعت فعالیت کم نه تنها می‌توان از شر چربی های شکم خلاص شد بلکه می‌توان به وزن و اندام ایده آل دست یافت. یادتان باشد اگر دوست دارید زودتر به اندام ایده آل خود برسید باید در هوای آزاد ورزش کنیم، به عبارتی ورزش‌های هوازی تاثیر زیادی روی کاهش وزن دارند.

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در عرض یک هفته!!

چرا برای کوچک کردن شکم ورزش کنیم؟

بسیاری از افرادی که درگیر کاهش وزن هستند باور دارند که باید کالری از دست بدهند. برای به دست آوردن این مهم لازم نیست دور غذا خوردن را یک خط قرمز بکشید. فقط کافی است کمی در میزان کالری دریافتی خود در طول روز تجدید نظر کنید. یادتان باشد بدن انسان قدرت سازگاری با هر شرایطی را دارد پس اگر شما شوک بی غذایی را نیز به بدن خود وارد کنید، بدن بعد از مدتی نسبت به این اتفاق سازگار شده و دیگر در اثر نخوردن وزنی از دست نمی دهد. در این میان تنها روشی که بدن در مقابل آن مقاوم نشده و در هر شرایطی واکنش مثبت در قبالش دارد وزش کردن است. به شما توصیه می‌کنیم با ورزش به جنگ توده‌های چربی بروید و بدن خود را با قحطی در گیر نکنید.

مطالعات زیادی برای کم کردن چربی‌های دور شکم انجام شده است که 5 تمرین از بقیه اثر بیشتری دارند که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

کوچک کردن شکم با 5 حرکت آسان و ساده در کمترین زمان ممکن
کوچک کردن شکم با 5 حرکت آسان و ساده در کمترین زمان ممکن

برای کوچک کردن شکم تان دوچرخه سواری را از دست ندهید

بهترین راه حل برای هدف قرار دادن عضلات مورب شکم ورزش دوچرخه سواری است. برای انجام این تمرین نیاز به دوچرخه ندارید کافی است به پشت خوابیده دست‌ها را پشت سر خود قفل کنید. زانو را به قفسه سینه نزدیک کرده و کمی شانه‌ها از زمین بلند کنید. به آرامی آرنج راست خود را به سمت زانوی چپ و پای راست خود را به دست راست خود نزدکی کنید. بعد از سه بار این حرکت را متوفق کرده چند ثانیه استراحت کرده و تا 16 بار این حرکت سه تایی را ادامه دهید.

با صندلی بازی شکم تان را کوچک کنید

برای این ورزش نیاز به صندلی سبک دارید. روی زمین دراز بکشید، یک صندلی سبک را بین پاهای خود نگه دارید، بهتر از از صندلی های پلاستیکی مخصوص کودکان استفاده کنید، پاها را به سمت شکم جمع کرده 3 ثانیه نگه داشته و آن را به حالت قبل برگردانید. این حرکت را 15 بار و در هر بار 5 دفعه تکرار کنید.

با توپ بازی شکم تان را کوچک کنید

یک توپ بزرگ را انتخاب کرده و آن را بین کمرتان و یک ستون قرار دهید. دست ها را پشت سر قفل کرده و آرام زانوهایتان را خم کنید. این ورزش را نیز 12 تا 16 مرتبه و در هر مرتبه 3 بار تکرار کنید. مراقب باشید به زانوهایتان فشار زیادی وارد نشود و چند باری تمرین کنید به راحتی یاد خواهید گرفت که توپ را بین کمر و ستون نگه دارید.

دراز نشت ساده، معجزه ای برای کوچک کردن شکم

این ورزش را تقریبا همه امتحان کرده اند. کافی است روی زمین دراز بکشید. دست را پشت سر قفل کرده و کمی شانه ها را از زمین جدا کنید. بعد آرام آرنج را به سمت شکم بکشید، دفعات اول این کار را با آرامش انجام دهید تا فشار زیادی به کمرتان وارد نشود. به طور حتم بعد از مدتی میزان بیشتری می‌توانید خم شوید، مانند ورزش های بالا این حرکت را نیز 12 تا 16 بار در هر بار 3 دوره انجام دهید.

در حرکت آخر نیز روی زمین دراز بکشید، به جای قلاب کردن دست ها پشت سر آن‌‎ها را کنار گوش خود بگذارید. نیمه تنه خود را از زمین جدا کرده به آرامی تا 3 بشمارید و دوباره به حالت اول برگردید. انجام 16 بار این حرکت در روز چربی های اطراف شکم را از بین خواهد برد.

البته باز هم به شما می‌گوییم که در کنار این حرکت‌ها یک رژیم غذایی سالم نیاز دارید. این دو در کنار هم مطمئن‌ترین راه برای کاهش چربی شکم است.


بیشتر بدانید : بهترین تمرینات شکم برای خانم‌ ها برای کوچک کردن شکم در چند هفته

بیشتر بدانید : به جای دراز و نشست با این حرکت ها به سرعت شکم تان را آب کنید!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 7 روش بدون دردسر!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 4 اسموتی میوه ای

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم، این بار با خوراکی های شکم صاف کن!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با یک تکنیک 2 دقیقه ای

بیشتر بدانید : روشهای کوچک کردن شکم در خانه

بیشتر بدانید : کوچک کردن سینه ها با چند تمرین خانگی

بیشتر بدانید : تمریناتی عالی برای کوچک کردن سینه در آقایان


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bornanews.ir