سوال:چطور به رژیم خود ادامه دهم بدون این که باسنم کوچک شود و تغییری در اندازه ی آن به وجود نیاید ؟؟

 

 

سوال:چطور به رژیم خود ادامه دهم بدون این که باسنم کوچک شود و تغییری در اندازه ی آن به وجود نیاید ؟؟
خانم مارتیکا هینر به این سوال اینگونه پاسخ میدهد که:
بسیاری از خانم ها هنگامی که رژیم می گیرند به این علت است که تمایل دارند نقاطی از بدنشان که بزرگ است کوچک است اما معمولا هنگامی که رژیم می گیرید ، حتی نقاطی را نیز که نمی خواهید تغییری در آنها به وجود بیاید نیز کوچک می شوند برای مثال یکی از نقاطی که اغلب خانم ها دوست ندارند هتگامی که رژیم می گیرند از بین برود باسن شان است اما به محض اینکه رژیم را شروع می کنند باسن شان نیز علی رغم میل باظنی شان شروع به کوچک شدن می کند .
 
علت این امر بدین شرح است :
زیرا افرادی که چاق هستند ، چربی در تمام نقاط بدنشان به یک ترتیب پخش نشده است در بعضی نقاط چربی های بیشتر یا کمتر می باشد . البته این مساله بستگی به ژنتیک بدنی و فیزیک جسمی هر شخص بستگی دارد ، در بعضی از افراد بر عکس می باشد ، چربی های در تمام نقاط بدنشان به یک اندازه پخش شده است .
 
اگر شما هم چنین مشکلی دارید و تمایل ندارید که باسن تان از حدی که در حال حاضر دارد کوچکتر شود توصیه می کنیم که به یک کلاس ورزشی بروید ، با توصیه های مربی بدن سازی تان اعمال و حرکاتی را انجام دهید که در هنگام رژیم باسن تان کوچک تر نشود .
 
کلاس ورزش علاوه بر این کار به شما کمک می کند نقاط دیگر بدنتان که در حال کوچک شدن هستند بر اساس یک سری اصول خاص کوچک شوند و علاوه بر کوچک شدن فرم و حالت خوبی را به خود بگیرند .
 
نکته ی دیگری که قابل ذکر می باشد بدین ترتیب است :
اگر فردی که در حال حاضر برای مثال دارای سینه های بزرگی می باشد اما در سابق سینه های کوچکی داشته است و اکنون به هر دلیلی سینه های شان بزرگ شده است ، یا این که شکل سابق خود را از دست داده است ، معمولا این افراد ساده تر می توانند سینه های شان را کوچک کند و به شکل اولیه اش باز گرداند زیرا سینه های شان برای یک مدت مدیدی این حالت را داشته است اما در این اواخر تغییر شکل داده است پس برای کوچک کردن آن با مشکل کمتری مواجه می شوند.
 
در مقابل خانم هایی که در حال حاضر سینه های بزرگی دارند در سابق نیز سینه های بزرگی داشته اند ، نمی توانند سینه های شان را از یک حد معمولی بیشتر کوچک کنند زیرا فرم و حالت سینه های شان مدت هاست که دارای شکل بزرگی می باشد .
 
اما اگر برای مدتی طولانی ، هفته ای سه بار و هر بار به مدت یک ساعت ورش کنید احتمال اینکه یک سایز سینه های تان کوچکتر شود وجود دارد .   
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چگونه در پیاده‌روی کالری بیشتری بسوزانیم؟
بهترین راه برای آغاز کاهش وزن
چگونه می‌توانم صورتم را لاغر كنم؟
چگونه از چایی برای کاهش وزن استفاده کنیم !
یک رژیم متنوع برای افراد تنوع طلب!