لاغری بدون رژیم های سخت با این روش ها ممکن می شود!!
برای کسانی که اصطلاحا شکمو و عاشق غذا خوردن هستند، رژیم گرفتن برای لاغری و کاهش وزن کار بسیار سختی است. اگر شما هم اینگونه اید نگران نباشید. در این مقاله به شما روش هایی برای لاغری بدون رژیم های سخت آموزش می دهیم

روشهای لاغری بدون رژیم

 اگر شمایی را که عاشق غذا خوردن هستید، به رژیم لاغری تشویق کنیم، قطعا نمی‌توانیم تغییری را در وضعیت بدنی‌تان ایجاد کنیم. برای شمایی که عاشقانه نان و گوشت می‌خورید، فاصله‌گرفتن از میز غذا و محروم‌ ماندن از لذت کباب‌ خوردن، آسان نیست. اما شما می‌توانید بدون آزار دادن خود با رژیم‌های سخت لاغری، تنها با ایجاد برخی تغییرات در سبک خورد و خوراک‌تان، چربی‌های انباشته‌ شده در بدن خود را کمتر کرده و احتمال چاق‌ تر شدن‌تان را کاهش دهید.

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن بدون رژیم با چند ترفند ساده و کاربردی!!

برای لاغری بدون رژیم، نان را از سفره‌تان حذف نکنید

غذاهای کربوهیدراتی، چاق‌کننده هستند. شاید این جمله، اشتباه نباشد، اما در هر شرایطی هم نمی‌توان آن را به عنوان یک قانون، مطرح کرد. شما برای دریافت انرژی روزانه‌تان، به مصرف کربوهیدرات‌ها نیاز دارید و برای اینکه در پایان روز، کمتر احساس خستگی کنید، باید نان و برنج بخورید. اما اگر نمی‌خواهید کربوهیدرات‌ها شما را چاق کنند، باید سراغ گزینه‌های سبوس‌دار و حاوی فیبر بروید. نان‌های سبوس‌دار، گرچه کربوهیدراتی هستند، اما باعث افزایش تصاعدی وزن نمی‌شوند و به حفظ سلامت دستگاه گوارش‌تان کمک می‌کنند.

برای لاغری بدون رژیم، غذای چرب بخورید؛ اما ...

حذف روغن از سبد غذایی‌تان، نمی‌تواند سلامت بدن‌تان را تضمین کند. برای اینکه چربی‌های اضافه و مضر، کمتر به بدن شما حمله کنند، نباید چربی‌ها را به‌طور کامل حذف کنید، بلکه باید چربی‌های مفید و ضروری را جایگزین گزینه‌های مضر و بیماری‌زا کنید. مصرف بیشتر روغن زیتون، اضافه‌کردن کنجد به غذا و افزایش مصرف غذاهای دریایی که سرشار از چربی‌های مفید هستند، می‌تواند نیاز بدن‌تان را به این ماده، بدون ضرر رساندن به آن، تامین کند.

برای لاغری بدون رژیم، ورزش کنید، حتی اگر وقت ندارید

برای بیشتر کردن تحرک‌تان، منتظر پیدا کردن زمان خاصی نباشید. شاید شما وقتی برای باشگاه‌ رفتن نداشته باشید، اما لااقل می‌توانید پیاده‌ روی را جایگزین رانندگی مداوم بکنید؛ به جای غذای آماده‌‎خوردن، آشپزی کنید تا بدن‌تان بیشتر تحرک کند و البته برای نظافت خانه، وقت بیشتری صرف کنید تا با افزایش تحرک بدن‌تان، در خانه‌ای دلنشین‌تر هم زندگی کنید.

برای لاغری بدون رژیم، قبل از غذا، دمنوش دارچین بنوشید

مصرف بیشتر ادویه‌جاتی مانند دارچین، زنجبیل و فلفل، سوخت‌وساز بدن‌تان را بیشتر کرده و به لاغرشدن‌تان کمک می‌کند. حالا اگر دمنوشی را با این ادویه‌ها تهیه کنید و نیم‌ ساعت قبل از غذا، آن را میل کنید، علاوه بر بیشتر شدن سوخت‌وساز بدن‌تان، اشتهای‌تان هم کاهش پیدا می‌کند و احتمال چاق‌شدن‌تان، به‌خاطر دریافت کالری‌های مازاد، کمتر می‎‌شود. گذشته از این، اگر پنج دقیقه قبل از غذاخوردن، چنددانه آجیل میل کنید، هم اشتهای مهارنشدنی‌تان کنترل می‌شود و هم گرفتار چاقی نمی‌شوید.

برای لاغری بدون رژیم، در بشقاب‌تان، یک‌ جور غذا نریزید

نگذارید گرسنگی، شما را وادار به خوردن یک بشقاب پر از برنج چاق‌ کننده و خورشت چرب بکند. بشقاب‌تان را به چند قسمت تقسیم کنید؛ یک گوشه آن، سبزیجات خام یا بخار‌پز شده بگذارید، گوشه دیگر، چند عدد زیتون قرار دهید و بخشی از بشقاب‌تان را هم به غذا اختصاص دهید. با این شیوه، در عین سیرشدن، پرخوری نخواهید کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری آسان بدون رژیم و ورزش!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این رژیم لاغری بدون احساس گرسنگی لاغر تان می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری بدون رژیم های سخت با 10 روش ساده!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بهترین روش لاغری بدون شل شدن پوست!!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : هفته نامه آتیه نو