هافبک اینتر به رئال مادرید پیوست
هافبک تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با امضای قراردادی 5 ساله به عضویت تیم رئال مادرید اسپانیا درآمد.

باشگاه رئال مادرید(Real Madrid) به طور رسمی خرید متئو کواچیچ(Mateo Kovačić)، هافبک کروات اینتر(Inter Milan) را تأیید کرد. قرارداد این بازیکن تا 30 ژوئن 2021 اعتبار خواهد داشت و سالانه 3 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

رئال مادرید برای جذب کواچیچ 30 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های متغییر پرداخت خواهد کرد و مراسم معارفه روز چهارشنبه ساعت 13:00 (به وقت محلی) بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

کواچیچ 21 ساله که در سال 2012 به اینتر پیوست، در مدت زمان حضورش در این باشگاه موفق شد 97 بازی انجام بدهد و 8 گل به ثمر برساند. این بازیکن پس از پیوستن به رئال مادرید گفت: بسیار خوشحالم که عضوی از خانواده بزرگ مادرید هستم و امروز می‌توانم با افتخار بگویم که من به مادریدیسمو تعلق دارم. برای درخشش به رئال مادرید آمده‌ام و انتقال من به این تیم از ماه‌ها پیش قطعی شده بود. مقامات اینترمیلان بارها در کار من مشکل ایجاد کردند و بارها از آن ها خواستم بیهوده این فرآیند را کند نکنند.

کواچیچ افزود: در تیمی عضو شده‌ام که در آن زیدان(Zidane) و رائول(Raúl) درخشیده‌اند و هوادارانش از سایرین انتظار دارند که مانند این بزرگان باشند، وظیفه سنگینی بر دوش همه ما حس می‌شود و در این فصل کار دیگری جز تلاش برای قهرمانی نداریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir