رئال مادرید قهرمان جام سانتیاگو برنابئو شد
رئال مادرید موفق شد گالاتاسرای را 2-1 شکست دهد و قهرمان جام سانتیاگو برنابئو شود.

این جام هر ساله به افتخار سانتیاگو برنابئو، رئیس باشگاه اسطوره ای رئال مادرید(Real Madrid) برگزار می‌شود و رئال، امسال نیز موفق به کسب قهرمانی در آن شد. شاگردان بنیتس(Benítez) در حالی که یک بار برتری خود را از دست دادند، در نهایت موفق شدند 2-1 پیروز میدان شوند.

در اوایل بازی بود که رئال مادرید توسط ناچو(Nacho) مدافع اسپانیایی خود به گل رسید. روی یک سانتر خوب، ناچو در دقیقه 17 با یک پرواز بلند و یک ضربه سر دقیق، سپیدپوشان را مقابل حریف سرسخت خود پیش انداخت. در ادامه نیمه اول، دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی موفق به استفاده از آنها نشدند.

نیمه دوم را گالاتاسرای(Galatasaray) بهتر شروع کرد و در همان اوایل نیمه، توسط وسلی اشنایدر(Wesley Sneijder) به گل رسید. همکاری خوب پودولسکی(Lukas Podolski) و اشنایدر بود که هافبک سابق رئال را در موقعیت گل قرار داد و او به زیبایی، دروازه ناواس(Keylor Navas) را باز کرد. در ادامه با به میدان آمدن خامس رودریگس(James Rodríguez) بازی به نفع رئال مادرید پیش رفت تا اینکه در دقیقه 81، روی حرکت انفجاری و دیدنی مارسلو(Marcelo Vieira) و شوت زیبای او، رئال گل برتری را وارد دروازه ی گالا کرد تا بار دیگر پیش بیفتد و قهرمان این جام شود.

بدین ترتیب، رئال سومین جام خود در تابستان را به دست آورد و با آمادگی کامل، منتظر شروع لالیگا و دیدار مقابل خیخون(Real Sporting de Gijón) خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com