بواتنگ به الاتحاد عربستان پیوست
باشگاه الإتحاد عربستان در ادامه خریدهای خوب خود در فصل جابجایی تابستانی این بار با بواتنگ ستاره غنایی شالکه به توافق نهایی رسید.

باشگاه الاتحاد عربستان(Ittihad) همچنان به خریدهای بزرگ خود ادامه می‌دهد و این بار کیوین پرنس بواتنگ(Kevin-Prince Boateng) ستاره سرشناس غنایی را جذب کرد تا در فصل جدید رقابت های لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

بواتنگ آزمایش پزشکی الاتحاد را در شهر مادرید پشت سر گذاشت و به زودی قرارداد خود را به این تیم عربستانی نهایی می کند و رسما به رسانه ها معرفی می شود.

بواتنگ فصل قبل برای شالکه(Schalke 04) بازی می کرد و تا حدودی هم عملکرد خوبی در این تیم داشت. او قرار بود که به اسپورتینگ لیسبون پرتغال(Sporting Clube de Portugal) برود اما در نهایت بر سر مسائل مالی با این تیم به توافق نرسید و راهی لیگ عربستان شد تا پیراهن الاتحاد را بر تن کند.

الاتحاد مدت‌ها است که به دنبال جذب این ستاره غنایی است. این تیم پیش از این به بواتنگ پیشنهاد داد اما اعتراضات زیادی به جذب بواتنگ در رسانه های صعودی به پا شد که بیشتر به خاطر رفتارهای همسر این بازیکن بود.

الاتحاد در فصل جابجایی تابستانی خریدهای خوبی داشت. این تیم پیش از این هم توانست سولی مونتاری(Sulley Muntari) ستاره میلان(Milan) را جذب کند. دو خرید بزرگ الاتحاد می توانند کمک زیادی به این تیم کنند چرا که این دو بازیکن گذشته از تجربه بالایی که دارند در میلان هم با هم‌ همبازی بودند و به خوبی همدیگر را می شناسند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir