پیروزی تورنتو با بیت‌ آشور
استیون بیت آشور مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در آغاز فصل جدید لیگ حرفه‌ای آمریکا،‌ در تیم جدیدش هم 90 دقیقه بازی کرد و پیروز شد.

هفته نخست رقابت‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا با برگزاری دیدارهایی آغاز شد و در آن باشگاه تورنتو(Toronto) توانست در خانه نیویورک ردبولز(New York Red Bulls) با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

سباستین جیووینکو(Sebastian Giovinco)، بازیکن پیشین یوونتوس(Juventus) در دقیقه 82 و از روی نقطه پنالتی برای تورنتو گلزنی کرد. مارکو دلگادو(Marco Delgado) هم در دقیقه 90، گل دیگری برای تورنتو به ثمر رساند تا این تیم با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد. بدین ترتیب تورنتو با سه امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر به صدر جدول رده بندی کنفرانس شرق رسید. در کنفرانس غرب نیز لس آنجلس گلکسی(Los Angeles Galaxy) صدرنشین است.

استیون بیت آشور مدافع راست پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز در این دیدار در ترکیب ثابت قرار داشت و تا پایان هم در زمین ماند. او که به تازگی از باشگاه ونکوور وایتکپس(Vancouver Whitecap) راهی تورنتو شده است، در تیم جدیدش نیز بازیکن ثابت به شمار می‌رود و بازیکن مورد اعتماد گرگ وانی(Greg Vanney) سرمربی این تیم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir