سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتظارم از داور عدالت بود و مظفری‌زاده با نگرفتن پنالتی به ما لطمه زد.
 
برنا: مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست مقابل پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت: انتظار من از داور عدالت بود و مظفری زاده با نگرفتن پنالتی به ما لطمه زد. من به تیم و بازیکنانم افتخار می کنم. ما در طول بازی چند موقعیت گل داشتیم که اگر بازیکنان دقت می کردند به موفقیت می رسیدیم. من خیلی غمگین هستم و در این دیدار فشار زیادی متحمل شدم.
وی ادامه داد: تماشاگران هم مانند من ناراحت هستند. بازیکنان تیم از جان مایه گذاشتند، اما همیشه در فوتبال کسی که بیشتر تلاش می کند به حقش نمی رسد. متاسفم از این که فوتبال ما رنگی است.
جلالی تصریح کرد: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم و این کار خارج از حیطه بنده است. اهالی فن می توانند تصمیم بگیرند و نظر بدهند. همه دیدند که ما در زمین چکار کردیم.
سرمربی فولاد اظهار داشت: ماندنم در فولاد هنوز مشخص نیست و باید با مسوولان یاشگاه صحبت کنم تا ببینم برای فصل چه پیش می آید. از هواداران تشکر می کنم که در تمام مسابقات فولاد را تنها نگذاشتند و ما را حمایت کردند. بابت این موضوع ناراحت هستم که به حقمان نرسیدیم.
جلالی در پایان گفت: وظایفی را به بازیکنان گفته بودم که همه آن را انجام دادند و اگر تعدادی کم کاری کردند آن بر عهده باشگاه است که برای فصل آینده قرارداد برخی ها را به امضا نرساند. در نظر داشتیم که به فینال برسیم، اما این گونه نشد.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
آقازاده یک فوتبالیست سابق در نقش یک ضد انقلاب!  
داستان ناصر حجازی و آن دختر سرطانی
عکس/ سنگ مزار مرحوم حجازی
عامل مرگ مرحوم حجازی مشخص شد
قلعه نویی: یك رئیس فدراسیون خارجی بیاوریم!