انصاری فرد افزود: همه گيج شده بوديم. فكر می‌كنم كه همه فهميده بودند كه اين تيم در عرض چهار روز اين قدر خسته شده و سرد بازی می‌كند...

ارم نیوز:مهاجم تیم فوتبال امید پس از شكست دو بر صفر این تیم مقابل عراق و حذف تیم امید از رقابت‌های انتخابی المپیك اظهار كرد: قبل از هر چیز از مردم خوبمان كه به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق كردند، تشكر می‌كنم. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. امروز برای اولین بار در زندگی‌ام معنی گیر كردن لقمه در گلویم و سیخ شدن مو به تنم را به طور واقعی فهمیدم. تا قبل از آن چنین حسی را نچشیده بودم.

وی ادامه داد: این یك واقعیت است. خدا شاهد است وقتی كه امروز داشتیم ناهار می‌خوردیم، وقتی شنیدم بازی قبل سه بر صفر شده لقمه در گلویم گیر كرد و من كه بزرگ تیم بودم و نسبت به بقیه بازیكنان تجربه بیشتری داشتم، هیچ چیز نمی‌توانستم بگویم وقتی منصوریان در جلسه كمیته فنی این موضوع را به بازیكنان گفت همه زیر گریه زدند.

انصاری فرد افزود: همه گیج شده بودیم. فكر می‌كنم كه همه فهمیده بودند كه این تیم در عرض چهار روز این قدر خسته شده و سرد بازی می‌كند. كاش حداقل دو روز زودتر به ما می‌گفتند تا می توانستیم قضیه را جمع و جور كنیم. من قبلا همه جا گفته بودم كه این تیم حتما به المپیك می‌رود. اما ما دیگر به المپیك نمی‌رویم.

 گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:eramnews.ir
 
مطالب داغ حوادث:
قتل بر سر پول شارژ ساختمان!
مرگ به خاطر تقلید از یک سریال !
شرح ‌جزییات ‌تجاوز ‌وحشیانه گروهی ‌به‌ زن‌ کاشمری!
این‌بار، تعرض گروهی به پزشك مجرد در گلستان/ متعرضان دستگیر شدند
زنی با مارهای دست‌آموز خود كشته شد