سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: «اگر بازیکنان مصاحبه نکنند، طبیعی است، چون خود من هم با افرادی که مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند، حرفی برای گفتن ندارم.»

سایت فدراسیون فوتبال: کارلوس کی‌روش درباره عدم حضور دژآگه در این اردو و اینکه در ایران خبرهایی منتشر شده که این بازیکن نخواسته است به اردن بیاید و به تیم ملی کمک کند، اظهار داشت: «وقتی تعداد محدودی از افراد که از موقعیت شغلی خود در برخی رسانه‌های معتبر استفاده می‌کنند و چنین مواردی را مطرح می‌کنند و تعهد، تعصب، احساس انجام وظیفه و ادای دین بازیکنان نسبت به تیم ملی کشورشان را زیر سوال می‌برند، اصحاب رسانه نباید متعجب شوند و گلایه کنند که چرا بازیکنان تیم ملی با آنها مصاحبه نمی‌کنند.»


وی ادامه داد: «اگر مصاحبه نکنند، طبیعی است، زیرا خود من هم با افرادی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، حرفی برای گفتن ندارم. من هم کاملا با بازیکنانم مقابل چنین افرادی که تفکرات بد و غیرصادقانه نسبت به بازیکنان دارند، متحد هستم. متاسفانه تفکر این افراد در یک محیط بسته و غیرشفاف شکل گرفته و هنوز به این نکته ایمان ندارند که هواداران واقعی فوتبال و تیم ملی افراد بسیار باهوشی هستند و تمامی واقعیت ها را می‌دانند.»


سرمربی تیم ملی عنوان کرد: «متاسفانه چون با چنین افرادی که اینگونه مسایل را مطرح می‌کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد همچنان به کارشان ادامه می‌دهند. من برای تمام رسانه ها احترام ویژه قائلم؛ آنها می‌توانند در صورت عملکرد بدمان از ما انتقاد کنند و ما هم احترام می‌گذاریم. انتقادهای حرفه‌ای را کاملا می‌پذیریم، اما تحت هیچ شرایطی زیرسوال بردن تعصب من و بازیکنانم را نمی‌پذیرم.»


کی‌روش گفت: «دژآگه متاسفانه مصدوم شد. برای او بهترین آرزوها را دارم و اینکه هرچه سریع‌تر بهبود یابد، زیرا بازیکنی است که ما به او نیاز داریم و او هم علاقه مند است به تیم کشورش در راه صعود به جام جهانی کمک کند. مسلما ما مدارک کامل پزشکی او را داریم و برایمان غیرقابل قبول است که افرادی بخواهند تعهد و تعصب بازیکنان تیم ملی را زیر سوال ببرند. این حرکت بسیار زشتی است.»


وی درباره آسیب‌دیدگی پولادی نیز گفت: «مصدومیت او یک اتفاق کاملا عادی در فوتبال است. او در یکی از تمرینات ما احساس درد و کشیدگی عضلانی داشت، اما به خاطر اشتیاق و تعصبی که نسبت به تیم ملی دارد و طبیعی هم هست با آن درد به تمرین ادامه داد و متاسفانه در زمان مناسب به هیچ یک از افراد کادر تیم این وضعیت را اطلاع نداد که اگر این کار را می‌کرد، همان لحظه به وضعیت او رسیدگی می‌شد.»


کی‌روش افزود: «به هرحال به تمرین ادامه داد و باعث این مصدومیت شد. پولادی بازیکن جوان و بسیار باانگیزه ای است و او نمونه خوبی است از بازیکنانی که گاهی انگیزه های بیش از حدشان را در تیم ملی مشاهده می‌کنیم، اما در فوتبال این مصدومیت ها طبیعی است. او اکنون از تیم خارج شده است، زیرا به تشخیص تیم پزشکی، به بازی با لبنان نمی‌رسد و امیدواریم به زودی بتواند به ترکیب پرسپولیس و پس از آن تیم ملی بازگردد.»


سرمربی تیم ملی کشورمان درباره شرایط و کیفیت اردوی اردن اظهار داشت: «مراحل آماده سازی تیم در این اردو به خوبی پیش می‌رود. ما با اردن یک دیدار تمرینی داریم و بازی مقابل این تیم، این فرصت را به ما خواهد داد که بتوانیم جمع بندی مناسبی از بازیکنان‌مان داشته باشیم. البته انتظار عملکرد و نتیجه خوب را هم در راستای کسب اعتماد به نفس بیشتر و یکپارچگی تیمی داریم.»


وی تاکید کرد: «قطعا از این دیدار حسن استفاده را خواهیم کرد تا تعدادی از بازیکنان را آزمایش کنیم و راهکارهای مناسبی برای تیم به دست بیاوریم. آنچه بطور قطعی می‌توانم بگویم این است که تمام تیم به صورت یکپارچه و متحد به دنبال کسب نتیجه و موفقیت هستند تا بتوانند در لبنان هم عملکرد خوبی داشته باشند و با کسب سه امتیاز به ایران بازگردند و باعث شادی هواداران شوند.»


کی روش در پایان گفت: «از بازیکنانم انتظار دارم تا تمرکز صد درصد روی کارهای تیم ملی داشته و کاملا دور از مسایل حاشیه‌ای، بی اهمیت باشند، زیرا نتیجه تمام تلاش ما به خاطر ایران و هواداران واقعی فوتبال ایران است. ما برای آنها می‌جنگیم و برای آنها بازی می‌کنیم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
ffiri.ir

مطالب داغ ورزشی:
فتح الله زاده: ترانسفر نکونام دروغ است ؛ استعفا نمی دهم
آخرین جدول توزیع مدال های پارالمپیک
احتمال تغییر محل دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و لبنان
کلاه‌کج: به غیر از سپاهان هیچ تیمی را مدعی نمی‌دانم