پس از پیروزی تاریخی تیم لبنان مقابل ایران، مردم این کشور به خوشحالی و پایکوبی پرداختند.

جام نیوز: بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران كه با قراردادهاي چند صد ميليوني و ميلياردي خود توقعات را از تيم ملي بالا برده بودند، با شكست مقابل لبنان شادترين شب‌هاي چند سال اخير مردم اين كشور را رقم زدند.


آنها با آتش بازی و شلیک هوایی و نور افشانی این خوشحالی را در سطح شهر بیروت نشان دادند. مردم لبنان از خوشحالی برد برابر ایران سر از پا نمی شناسند.


تیم ایران با نتیجه یک بر صفر به لبنان باخت. گل بازي امشب اولين گل تاريخ تيم ملي لبنان به ايران بود و اين گل اولين شكست تيم ملي را رقم زد.


لبنان كه متاثر از درگيري‌هاي خاورميانه روزهاي بي‌ثباتي را در مدت اخير پشت سر گذاشته بود، امشب شاهد بود كه مردمش شب شادي را پشت سر گذاشته و تماشاگران لبناني پس از پيروزي تيم‌شان سر از پا نمي‌شناختند.


آن‌ها تا دقايقي پس از پيروزي مقابل ايران در استاديوم ماندند و تا ساعتي بعد از اين برد تاريخي، در بيرون استاديوم هم به پايكوبي پرداختند. آن‌ها با نواختن بوق‌هاي خود و بيرون آوردن پرچم‌هاي لبنان، اين پيروزي مقابل بازيكنان چند صد ميليوني و ميلياردي ايران را جشن گرفتند.


به گفته بوكر سرمربي تيم ملي فوتبال لبنان، بازيكنان ملي‌پوش اين كشور در ليگ داخلي لبنان ماهانه تنها 5 هزار دلار دريافت مي‌كنند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
از معطلی سه ساعته تیم ملی والیبال در فرودگاه قاهره تا تمرین در سالن کاراته
پیروزی قاطع ایران برابر مصر/ شاگردان ولاسکو به فکر بازی دوم
قهرمان سوپر جام اروپا مشخص شد
امیر جعفری در وزنه‌برداری ششم شد