بازیکن سابق تیم پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم و اتفاقاتی که در اصفهان برای برخی بازیکنانش پیش آمد صحبت کرد.

خبر ورزشی: علی انصاریان با گفتن این جمله که "من لیسانس تربیت بدنی دارم" هیبت یک پزشک را به خود گرفت و به ما گفت: «تجویز من این است که بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی یا مواد قندی کمی مصرف کرده اند که به افت یکباره قندخون دچار شدند یا کافئین زیاد. مثلا قهوه خورده اند یا فاصله بین صرف صبحانه و نهارشان بسیار کم بود!»


او سپس خاطره ای از گذشته تعریف کرد و گفت: «در یک دربی، بهنام ابوالقاسم پور موقعیت تک به تک پرسپولیس را از دست داد. بعد از بازی، علی پروین جلسه گذاشت تا مشکل را ریشه یابی کند. ابوالقاسم پور به پروین گفت: "شاید کسی قبل از بازی، موادی در غذایم ریخت که باعث سرگیجه ام شد و نتوانستم در آن لحظه، موقعیتم را به گل تبدیل کنم." علی پروین که آدم صاف و ساده ای بود، از آن به بعد برای هر بازی دستور می داد از یک رستوران لوکس غذا بگیرند تا مبادا بهنام دوباره مسموم شود! البته من بهتر می دانم که ابوالقاسم پور نتوانست توپ را گل کند و دنبال بهانه بود ولی واقعا دلم به حال بازیکنان سوخت چون بد بلایی در بازی با سپاهان بر سرشان آمده بود و نتوانستند بازی معمولی شان را انجام دهند گرچه با ارائه بازی معمولی نیز، این دیدار را می باختند!»


انصاریان در پایان راجع به ماجرای کنار گذاشته شدن علی کریمی یک خاطره دیگر تعریف کرد تا مبادا از خاطره گفتن کم بیاورد: «زمان آری هان، پرسپولیس در زمینی نزدیک شاه عبدالعظیم (ع) تمرین می کرد. من و بهروز رهبری فرد رفتیم سر تمرین که آری هان به من گفت: حق نداری سر تمرین بیایی، برگرد! به خدا وقتی سمت ماشینم می رفتم، اشکم در آمد. بهروز یقه ام را گرفت و گفت: چرا گریه می کنی؟ به او گفتم: می دانم آخر این بازی چه می شود! البته من در نهایت فوتبال را رها کردم و لیسانس گرفتم اما نمی دانم علی کریمی با این موضوع چگونه برخورد می کند!




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
varzeshi.net

مطالب داغ ورزشی:
پردرآمدترين ورزشكار سال 2011
رونمایی از پرسپولیس کهکشانی 91 / عکس
ردپای"يك جوان 25 ساله"در ناكامی دنيزلی
هافبک دفاعی سرخ پوشان مشخص شد