سرمربی پرسپولیس تاکید کرد نیازی به کریمی ندارد و گفت که یک روز دلیل کنار گذاشتن او را می‌گوید.

جام نیوز: مانوئل ژوزه پس از پیروزی یک بر صفر برابر آلومینیوم در نشست خبری گفت: «همه یک روز می‌میرند اما مثل اینکه قسمت من این است که در  ایران بمیرم. مشکلات بازی ما را دیدید که ما گل نزدیم. قبل از این بازی گفتم با یک برد مشکلات حل می‌شود. حریف ما فقط روی یک حمله کرد و بازیکنان من عالی بودند. بازی بسته بود و شانس‌های زیادی داشتیم و راحت‌تر می‌توانستیم پیروز شویم. این گونه پیروزی آدم را اذیت می‌کند. روز سختی بود اما بردیم.»


وی ادامه داد: «بازیکنان من خودشان را خسته و بازی را برای خودشان سخت می‌کنند. آنها عصبی هستند. راحت‌تر می‌توانستیم برنده شویم. اگر گل دوم را می‌زدیم آرام‌تر می‌شدیم و بهتر بازی را می‌بردیم اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم چرا که از دقیقه یک تا دقیقه 90 برای برنده شدن بازی کردند.»


ژوزه تصریح کرد: «برخی بر تیم ما فشار می‌آورند تا تيم موفق نشود. اما باشگاه فشار می‌آورد تا تیم موفق شود. همه بازی‌ها برای ما سخت است و امیدوارم بازی بعدی را هم ببریم.»


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاري كه از ژوزه پرسيد علت اينكه بازيكنان پرسپوليس نسبت به بازي‌هاي قبل آرامش بيشتري داشتند، چه بود، گفت: «بازیکنان ما آرام نبودند نه بخاطر غیبت هواداران یا علی کریمی، آنها عصبی بودند چرا که 8 بازی را نبرده بودیم. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. برای آنها کار می‌کنیم. مهم این است که راحت‌تر و بهتر بازی می‌کنیم اما فشار و استرس زیاد است. اگر آرام‌تر بودیم 5 گل می‌زدیم.»


ژوزه در مورد برگزاری جلسه آشتی کنان با کریمی اظهار داشت: «این نظر شماست که ما به او احتیاج داریم اما من تصمیمم را گرفته‌ام و به عقب برنمی‌گردیم. یک روز دلیلش را می‌گویم که چرا او را کنار گذاشتم اما الان نه!»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تعویض‌هایش شرایط تیم را بهتر کرد و بهتر است بعد از برد کمی لبخند بزند، خاطرنشان کرد: «از هیچ کدام از خبرنگاران ناراحت و عصبانی نبودم  و نیستم. در پرتغال و مصر خبرنگاران خشن هستند و بد برخورد می‌کنند اما شما خوب برخورد کردید و نظرتان را می‌گویید.»


وی در مورد شرایط فنی بازی، گفت:  «شماره 15 و 3 حریف کند بودند به همین دلیل از کاظمیان و نوروزی که سریع هستند در جلو استفاده کردیم. بازیکنان پرسپولیس نصف توانایی‌شان بازی می‌کنند. با یک برد آرام می شویم و آنها بهتر بازی خواهند کرد. با دست هم گل می‌زدیم باید می‌بردیم. روحیه بازیکنان اکنون برای بازی‌های آینده بالاست.»


ژوزه در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس را علیه او تحریک کرده، گفت: «در این مورد بعدا با شما صحبت می‌کنم.»


وی در مورد حضور گل‌محمدی و نقش او در این برد، گفت: «این برد را بازیکنان به دست آوردند. گل‌محمدی را می‌شناسم و سه روز است با تیم کار می‌کند. بازیکنان همه به او احترام می‌گذارند. گل‌محمدی با چند بازیکن تیم همبازی بوده و رابطه‌‌اش با بازیکنان خوب است. او برای کمک به پرسپولیس آمده است. همه ما در این برد سهیم بودیم و بازیکنان بیشتر. ارتباط بازیکنان و کادر فنی با حضور گل‌محمدی بیشتر می‌شود. شناختی که یحیی از فوتبال ایران دارد، من ندارم. او این مسئله را به من انتقال می‌دهد ولی تصمیم آخر را من می‌گیرم. دوست ندارم همه به من فقط بله بگویند. دوست دارم نظر یحیی را بشنوم و از تجربه‌اش استفاده کنم.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
انصاری فرد آبی پوش، توزی قرمز پوش
تصاویر/مربی مرد برای دختران فوتبالی
جلسه مهم رويانيان با ژوزه و کریمی
این بازیکن، هدف جدید پرسپولیس؟