وزنه‌برداران
قطری‌ها که سابقه طولانی در خرید و تغییر تابعیت ورزشکاران خارجی دارند، به این ۵ وزنه‌بردار شاکی، پیشنهاد تغییر تابعیت و عضویت در تیم ملی وزنه‌برداری قطر را داده‌اند.
اختلاف طولانی و کشدار وزنه‌برداران المپیکی با فدراسیون وزنه‌برداری کماکان ادامه دارد و هنوز حل نشده است. ۵ وزنه‌برداری المپیکی ایران که اختلاف شدیدی با کوروش باقری دارند، بعد از رقابت‌های المپیک لندن در اعتراض به رفتارهای سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تنها شرط حضور خود در اردو‌ها را برکناری باقری عنوان کردند اما حسین رضازاده رئیس تمامیت‌خواه فدراسیون به واسطه رفاقت با سرمربی تیم ملی به طور کورکورانه‌ای پشت سرمربی انتصابی‌اش ایستاده و نتوانسته این مشکل را مدیریت کند.

در همین رابطه شنیده می‌شود که این اختلاف دامنه‌دار سبب شده تا برخی از کشورهای اطراف به فکر گرفتن ماهی از این آب گل آلود باشند. در همین زمینه قطری‌ها که سابقه طولانی در خرید و تغییر تابعیت ورزشکاران خارجی دارند، به این ۵ وزنه‌بردار شاکی، پیشنهاد تغییر تابعیت و عضویت در تیم ملی وزنه‌برداری قطر را داده‌اند.

گفته می‌شود رئیس قطری کنفدراسیون آسیا به واسطه رابطه خوب خود با یک مسئول ایرانی، می‌خواهد ابتدا با جذب یکی از قهرمانان ایرانی سابق المپیک که البته رابطه خوبی با این وزنه‌برداران ناراضی دارد، به عنوان سرمربی تیم ملی قطر مقدمات حضور ۵ المپیکی ایران را در این کشور فراهم آورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
مربی سخت گیر و پسران قهرمان زودرنج/ کدورت شدید ملی پوشان وزنه برداری و کورش باقری
گاف فروشگاه آنلاین رئال مادرید+ عکس
مشعل المپیک به فضا می‌رود!
کری خوانی علیخانی و جعفری+ عکس
نیکبخت حاضر نشد برای پرسپولیسی ها «چهار» نشان بدهد+ عکس