منچستر یونایتد
گروهی که خود را نماینده انحصاری آکادمی فوتبال منچستر یونایتد در ایران می نامد در تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده است.
جدیدترین اتفاق در فوتبال ایران وسوسه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در آکادمی فوتبال منچستر یونایتد است! در حال حاضر گروهی با تبلیغات گسترده در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خانواده های فوتبالدوست ایرانی را تهییج میکنند که فرزندانشان را به آکادمی فوتبال منچستر یونایتد بفرستند، آن هم در حالیکه این افراد فرزندان خانواده های ایرانی را برای دو هفته! به انگلیس اعزام می کنند. آیا واقعا در مدت دو هفته کودکان در آکادمی فوتبال منچستر یونایتد تبدیل به یک ستاره در جهان فوتبال خواهند شد؟!

گروه ورزشی دانا از مسئولان ذی ربط می خواهد در مورد این گروه که خود را نماینده انحصاری آکادمی فوتبال منچستر یونایتد در ایران معرفی می کند تحقیقات لازم را انجام بدهد تا مشخص شود که چه کسی با آنها نمایندگی آکادمی منچستر یونایتد در ایران داده تا در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تبلیغ کنند!

به نظر می رسد این رفتار فقط باعث شود که فرزندان برخی خانواده های پولدار ایرانی مورد سو استفاده مالی قرار بگیرند و فرزندان بی پول و مستعد ایرانی هم حسرت حضور در آکادمی منچستر یونایتد را بخورند! در زیر عکس سایت این گروه منتشر شده است؛ ضمن این که چند پرسش و پاسخ هم در این سایت منتشر شده که بدون هیچ توضیحی آنها را منتشر کرده ایم ؛

فرزند من می تواند برای بیش از ۲ هفته در اردو اقامت داشته باشد؟

هر اردویی ۲ هفته به طول می انجامد بنابراین اگر دانش آموزان می خواهند برای مدت طولانی تری اقامت داشته باشند می توانند دو اردوی پشت سر هم را رزرو کنند و در مجموع ۴ هفته اقامت داشته باشند.

آیا فرزند من کسی از بازیکنان منچستر یونایتد را خواهد دید؟

متاسفانه خیر، بازیکنان منچستر یونایتد در این وقت سال یا در تعطیلات به سر می برند یا در سفر ویا در مسابقات جام جهانی می باشند.

آیا نیاز است فرزند من پول به همراه داشته باشد؟

این به طور کلی به خودتان بستگی دارد. تمام غذا و محل استراحت درکنار تمام گردش ها از پیش تدارک دیده شده اند. دانش آموزان می توانند برای خرید سوغاتی، نوشیدنی و خوراکی ها مقداری پول به همراه داشته باشند.

چگونه می توانم با فرزند خود در محل اردو تماس داشته باشم؟

ما پیشنهاد می کنیم هر کودکی تلفن شخصی خود را برای امکان بر قراری تماس همراه داشته باشد. اردوگاه تابستانی همچنین دارای تلفن تماس ضروری خواهد بود که پیش از شروع اردو دراختیارشما قرار می گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
علی دایی سومین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان
پسر تختی تماشاگر ویژه جام جهانی کشتی
پیروزی اینتر در سری A
پیروزی لاس‌پالماس با درخشش شجاعی
پیروزی پر گل الکویت با حضور نکونام