شکستی دیگر برای الأهلی
الأهلی در ادامه نتایج بد خود در حالی که مجتبی جباری را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت با نتیجه سه بر یک برابر الریان صدرنشین تن به شکست داد.

در ادامه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد که در آن الریان(Al-Rayan) صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود از الأهلی(Al Ahli) پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به اندوخته خود اضافه کند.

گل های الریان را در این دیدار 'تاباتا'، 'سوریانو' و 'محمد جمعه' به ثمر رساندند و تک گل الأهلی را هم 'مشعل عبدالله' وارد دروازه حریف کرد. مجتبی جباری ستاره ایرانی الأهلی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی و یک کارت زرد هم دریافت کرد اما پژمان منتظری دیگر بازیکن ایرانی الأهلی همچنان نمی تواند به خاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند.

الأهلی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر اصلا عملکرد خوبی نداشته و به احتمال خیلی زیاد زلاتکو کرانچار(Zlatko Kranjčar) بعد از این شکست برابر الریان از کار برکنار خواهد شد. این تیم قطری در 6 بازی اخیر خود سه تساوی و سه شکست به دست آورده و این باعث شده تا فاصله این تیم از صدر جدول رده بندی زیاد شود و حتی خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس کند.

رسانه‌های قطری قبل از این بازی نوشتند که این دیدار آخرین فرصت به زلاتکو کرانچار سرمربی نام آشنای الأهلی است و به احتمال خیلی زیاد او از کار برکنار خواهد شد. الریان در فصل جاری بهترین نتایج را به دست آورده و از 13 بازی خود 12 بار به پیروزی رسیده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir