شکست العربی برابر الریان با نکونام و دژاگه
تیم فوتبال العربی در حالی که نکونام و دژاگه را در ترکیب اصلی خود داشت با دو گل برابر الریان صدرنشین تن به شکست داد.

هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار به پایان رسید. حساس‌ترین بازی این هفته لیگ ستارگان قطر که آخرین بازی هم بود بین دو تیم العربی(Al-Arabi) و الریان(Al Rayyan) برگزار شد.

این دیدار در ورزشگاه خانگی العربی برگزار شد و شاگردان جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) امیدوار بودند که از امتیازی میزبانی خود به خوبی استفاده کنند و با حضور دو ستاره ایرانی خود پیروزی در این دیدار را به دست آورند اما زور العربی به الریان صدرنشین نرسید و در نهایت این شاگردان 'فوساتی' بودند که با دو گل به پیروزی رسیدند تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

جواد نکونام و اشکان دژاگه دو ستاره ایرانی العربی در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و 90 دقیقه بازی کردند اما برخلاف بازی‌های قبلی نتوانستند عملکرد خوبی در این دیدار از خود نشان دهند. دژاگه یک کارت زرد در این دیدار دریافت کرد.

العربی با پیوستن نکونام در نیم فصل دوم دچار تغییر و تحول زیادی شده و در 3 بازی قبلی خود 7 امتیاز کسب کرده بوده اما در این دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و در نهایت بازنده این دیدار شد.

الریان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 54 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. لخویا(Lekhwiya) با 37 و الجیش(El Jaish) با 36 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir