پیروزی الغرافه برابر المسیمیر با شجاعی
الغرافه در حالی که مسعود شجاعی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت با سرمربی جدید خود به روند پیروزی بازگشت و المسیمیر بحران زده را با دو گل شکست داد.

در ادامه هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. المسیمیر(Mesaimeer) در ورزشگاه خانگی خود از الغرافه(Al-Gharafa) پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر الغرافه به پایان رسید تا این تیم قطری با سرمربی جدید خود بعد از چند هفته طعم پیروزی را بچشد.

مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد اما نتوانست گلی به ثمر رساند یا روی دو گل تاثیر گذار باشد.

محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس که برای المسیمیر در فصل جاری بازی می کند نتوانست در این دیدار به خاطر آسیب دیدگی به میدان برود. المسیمیر در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و از 15 بازی خود تنها یک پیروزی کسب کرده و در قعر جدول رده بندی جای دارد.

در دیگر دیدار برگزار شده الریان(Al Rayyan) در ادامه روند خوب خود موفق شد با نتیجه دو بر یک الخریطیات(Al Kharaitiyat) را شکست دهد تا به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir