خواستگاری دختر جوان با لباس عروس از فوتبالیست سرشناس! عکس
یک دختر چینی که علاقه زیادی به فرانچسکو توتی داشت با لباس عروس در تمرین این تیم حاضر شده و از وی خواستگاری کرده است.

خواستگاری کردن دختر چینی از فرانچسکو توتی

هواداری چینی با حضور در تمرین روز جمعه آ اس رم و پوشیدن لباس عروس- به عشق فرانچسکو توتی - بازیکنان و کادر فنی این تیم را غافلگیر کرد.

'ژو رونگ رونگ' که به همراه عده ای از هواداران چینی باشگاه سرخ پوش شهر رم با لباس این باشگاه به کمپ تریگوریا آمده بود، با مراجعه به توالت و عوض کردن لباس رم با لباس عروس، اتفاقی جالب را در تمرینات این باشگاه رقم زد.

او در دستش تابلویی را داشت که روی آن جمله "وقتی 12 ساله بودم می خواستم با توتی ازدواج کنم" نوشته شده بود. ژو در مصاحبه با سایت باشگاه درباره حرکت جالبش گفت:

"من از چونگقینگِ چین آمده ام. وقتی 12 ساله بودم، دنبال کردن اخبار توتی و رم را شروع کردم. روزی یک نفر به من گفت که هر مادری در شهر رم می خواهد دخترش با توتی ازدواج کند. بنابراین من هم می خواستم همین کار را بکنم و امروز به اینجا آمده ام تا عشقم را به فرانچسکو ابراز کنم"

 

خواستگاری دختر چینی از فرانچسکو توتی

خواستگاری دختر چینی از فرانچسکو توتی

 

وقتی بازیکنان رم این هوادار چینی را مشاهده کردند، به تشویق او پرداختند و لوچانو اسپالتی بلافاصله او را به سالن بدنسازی باشگاه دعوت کرد تا ژو بتواند بازیکنان را ببیند.

فرانچسکو توتی در آن زمان در سالن بدنسازی باشگاه حضور نداشت، اما پس از جلسه تمرین با عاشق چینی اش دیدار کرد- اتفاقی که باعث خوشحالی زیاد رونگرونگ شد.

 

دختر چینی با لباس عروس در تمرین تیم رم

دختر چینی با لباس عروس در تمرین تیم رم




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com