منتظر افشاگری بزرگ کی روش در برنامه نود باشید!
کارلوس کی روش قصد دارد در برنامه نود صحبت هایی را مطرح کند که تابحال نگفته است.

قطعی شدن حضور کارلوس کی روش دربرنامه نود

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران، به احتمال فراوان روز دوشنبه هفته آینده روبه‌روی عادل فردوسی‌پور می‌نشیند تا به دفاع از خود بپردازد.

علی کریمی در بامداد سه‌شنبه گذشته، اعلام کرد کی‌روش فرزندخوانده خود را به کادر فنی تیم ملی آورده است. کریمی در مصاحبه‌های پیش از 90 هم، از حضور سباستین انتقاد کرد و سرانجام کی‌روش با پیامکی که برای عادل فردوسی‌پور فرستاد، مقابل او موضع‌‌گیری کرد. کارلوس اتهامات کریمی را بزدلانه خواند و سپس روز پنج‌شنبه گذشته از این گفت که آماده است به برنامه 90 برود و مقابل حرف‌های بازیکن سابقش، از خود دفاع کند.

کی‌روش به نزدیکانش گفته هنوز نمی‌داند چرا علی کریمی به ناگهان با او این‌قدر بد شده است. در ماجرای جدایی شماره 8 از کادر فنی تیم ملی، به نظر می‌رسید مشکلی بین کی‌روش و کریمی وجود نداشت و ماجرا مستقیماً به فدراسیون فوتبال مربوط می‌شد.

گویا کریمی اعتقاد داشت به او به عنوان یک مربی ایرانی احترام گذاشته نمی‌شود. به همین خاطر پس از جدایی از تیم ملی، نه کی‌روش و نه کریمی علیه هم موضع‌‌گیری نکردند ولی سال گذشته علی خود را وارد دعوای کی‌روش و برانکو کرد تا برای اولین بار جنگش را با مربی تیم ملی علنی کند. کریمی و کی‌روش، در دو گفت‌وگوی مجزا با خبرورزشی علیه هم موضع‌‌گیری کردند و مشخص شد حالا دقیقاً رودرروی هم هستند. حالا هم که آتش جنگ بیشتر شده، کی‌روش هم می‌خواهد در برنامه 90 جواب کریمی را بدهد.


شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی قصد دارد در برنامه 90 دست به افشاگری بزرگی بزند. او قصد دارد پای بعضی‌ها از جمله یکی از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال را پیش بکشد. کارلوس معتقد است این ‌فرد بعضی از اطلاعات را در اختیار کریمی قرار می‌دهد. او همچنین قصد دارد از این بگوید که کریمی برایش یک قهرمان بود و حالا با این حرف‌ها تنها خود را زیر سؤال برده است. کارلوس معتقد است کریمی به او اتهام بزرگی درباره رابطه خویشاوندی‌اش با سباستین به زبان آورده و باید چنین مسئله‌ای را اثبات کند. البته اگر کریمی مدرکی هم رو نکند، کی‌روش از او شکایت نمی‌کند و معتقد است تنها در این‌صورت مشخص می‌شود، بعضی از اطلاعاتش درباره تیم ملی اشتباه بوده است.


در هر صورت حضور کی‌روش در برنامه 90 می‌تواند پر از سوژه باشد و اگر این حضور قطعی شود، شاهد یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها خواهید بود. آنها که کی‌روش را از نزدیک می‌شناسند، می‌گویند او احتمالاً در برنامه 90 طوری حرف می‌زند که پرونده بسته می‌شود و احتمالاً کریمی هم دیگر چیزی نخواهد گفت. باید منتظر ماند و دید پیش‌بینی‌ها درست است؟



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsfootball.com