شوک به رئالی ها؛ لوکا مودریچ در راه اینترمیلان
لوکا مودریچ قصد دارد که با ترک تیم رئال مادرید به اینترمیلان بپیوندد

لوکا مودریچ در فکر ترک کردن رئال مادرید

به نظر می رسد موفقیت های پیاپی در اروپا، ستارگان رئال مادرید را به این فکر انداخته که چالش جدیدی را تجربه کنند. پس از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس و شایعات ابهامِ مارسلو در مورد آینده اش، حالا نوبت لوکا مودریچ رسیده که نسبت به ادامه فعالیت در مادرید، به فکر فرو رود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، جلسه مهمی در آغاز هفته آینده(دوشنبه) بین لوکا مودریچ و فلورنتینو پرز ترتیب داده شده است. در این جلسه، حتی مدیربرنامه مودریچ هم حضور نخواهد داشت و ستاره کروات به صورت رو در رو، با پرز دیدار می کند. مودریچ که رابطه بسیار خوبی هم با پرز دارد، به فکر این افتاده که می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸، بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال و قبل از جدایی رونالدو، به چنین نتیجه ای رسیده است.

در حال حاضر، تنها فلورنتینو پرز می تواند مانع مودریچ شود و نظر وی را تغییر دهد. به همین دلیل است که این جلسه بسیار مهم خواهد بود. اگر مودریچ به طور جدی این موضوع را با پرز مطرح کند، اینتر واقعا می تواند به رویای نقل و انتقالاتی اش فکر کند، زیرا توافقی نانوشته بین پرز و ستاره کروات وجود دارد.

تیم ایتالیایی همین حالا با نمایندگان مودریچ صحبت کرده و می داند که چگونه از نظر دستمزد وی را راضی کند. در حال حاضر، فلورنتینو پرز مانع اصلی انتقال به نظر می رسد نه پول! اگر پرز به وعده اش عمل کند، اینتری ها می توانند کنترل مذاکرات را در دست بگیرند.

آیا فلورنتینو پرز، لوکا مودریچ را قانع خواهد کرد؟ تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com