تماس تلفنی غیرمنتظره زیدان با مورینیو
زیدان سرمربی سابق رئال مادرید که صحبت از پیوستنش به منچستریونایتد به میان است در تماسی تلفنی در این باره توضیحاتی به مورینیو داده است

«زیدان» در تماس تلفنی به «مورینیو» چه گفت؟

ژوزه مورینیو تماسی تلفنی از زین‌الدین زیدان دریافت کرد و این موضوع بسیارجالب و البته تعجب‌برانگیز بوده است؛ به این دلیل که مطبوعات در روزهای اخیر سرمربی فرانسوی را به منچستریونایتد نسبت دادند و مدعی شدند او قرار است در تیم انگلیسی جانشین مورینیو شود.

بعد از تساوی مقابل وولورهمپتون و حذف شدن از جام اتحادیه با شکست مقابل دربی کاونتی دسته دومی، یونایتد در دیدار پایان هفته با نتیجه ۳ بر یک مغلوب وستهام شد. این تیم همچنین در لیگ قهرمانان اروپا هم در خانه و مقابل والنسیا به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

زیدان اما نگران شایعاتی بوده که او را به یونایتد نسبت دادند و برای این که رابطه‌اش با مورینیو خراب نشود تصمیم گرفته با او تماس بگیرد.

او در این تماس تلفنی حمایتش از مورینیو را اعلام کرده و با او گفته قرار نیست جانشینش شود. اما او توضیح داده که مدیر برنامه‌هایش از سرمربی فرانسوی پرسیده آیا اشتیاقی برای به عهده گرفتن هدایت یونایتد دارد یا نه و این موضوع مورینیو را بیشتر نگران کرده است. مخصوصا که او می‌داند با اخراج از اولدترافورد فاصله زیادی ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com