واکنش مهدی رحمتی به یک شایعه مهم
سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران درباره تماس آبی پوشان پیش از دیدار با السد در آسیا با کاروان پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد

توضیح رحمتی به شایعه تماس استقلالی‌ها با کاروان پرسپولیس

در روز بازی استقلال تهران برابر نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد مدیرعامل و بازیکنان استقلال در تماسی برای کاروان سرخپوشان که بازی حساس برابر السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داشتند، آرزوی موفقیت کرده‌اند.

البته این اقدام به مذاق طرفداران متعصب استقلال خوش نیامد و آن‌ها خواستار پیگیری این تماس شدند که چرا پیش از بازی حساس، شاگردان وینفرد شفر برای رقیب دیرینه‌شان آرزوی موفقیت کردند.

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال تهران در این باره توضیحاتی را در صفحه رسمی اینستاگرامش مطرح کرده که می‌خوانید:

در این چند روزی که در شهر اهواز حضور داریم سوالی برای شما به وجود اومده که از طرق مختلف از من پرسیده شده و به خاطر ارادتی که به شما دارم این مورد رو پیگیری کردم.

سوال این بود کدام بازیکنان تیم استقلال با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتند و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند؟ واقعا پیگیری این موضوع برام سخت بود، چون از یک طرف منافع ملی وجود داشت و از طرف دیگه طرفداران تیم استقلال که در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند. من با وجود اینکه دوستان زیادی در تیم رقیب دارم، ولی از اینکه عنوان شده بود با بازیکنان حریف برای موفقیت در آسیا تماس گرفتم تعجب کردم اون هم در روزی که استقلال بازی حساسی در جام حذفی داشته، چون واقعا چنین تماسی از طرف من و همبازیانم در استقلال گرفته نشد.

من به شخصه می‌بینم که بچه‌های تیم برای بهتر شدن شرایط چقدر دغدغه دارن و فکر و ذکری جز این موضوع ندارن. وقتی پیگیر شدم که چه کسی این خبر رو عنوان کرده متوجه شدم که آقای مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه توئیتر خودش چنین موضوعی رو از طرف استقلالی‌ها نوشته به همین دلیل امروز برای احترام به شما موضوع رو پیگیری کردم.

در تماس با ایشون سوال کردم که چه کسی با بازیکنان تیم پرسپولیس از تیم ما تماس گرفته که بعد از چند دقیقه مکالمه به جواب قانع کننده‌ای نرسیدم. در واقع ایشون اسمی نیاوردند و من هر چه به عنوان کاپیتان و نماینده تیم استقلال سعی کردم بدانم کدام بازیکن ما با بچه‌های تیم حریف تماس گرفته جوابی درست و قانع کننده نشنیدم. به نظرم خبر صحت نداشته و پیگیری من که این رو نشون می‌داد مگر اینکه خود ایشون به هواداران توضیح بدن.

با این شرایط تصور می‌کنم هواداران تیم استقلال هم نسبت به اخبار حساسیت به خرج بدن و از منابع رسمی و درست خبر‌ها رو پیگیری کنند که خدای ناکرده با آبروی کسی بی دلیل بازی نشه.
به امید موفقیت استقلال و استقلالی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی