جزئیاتی از مراسم ازدواج دیگو گودین با دختر یک فوتبالیست
دیگو گودین بازیکن 32 ساله تیم اتلتیکو مادرید با نامزد خود ازدواج کرد

مراسم ازدواج دیگو گودین

دیگو گودین بالاخره بعد از سال‌ها رابطه طولانی مدت با سوفیا تصمیم گرفت با نامزد خود ازدواج کند تا از سال ۲۰۱۹ دنیای متأهلی را تجربه کند. سوفیا و دیگو، چهارشنبه در مونته‌ویدئو مراسمشان را به شکلی باشکوه و خاطره‌انگیز برگزار کردند.

همسر فوتبالیست

نکته جالب در خصوص گودین این است که او همسری را اختیار کرده که دختر یک بازیکن فوتبال است. خانم سوفیا دختر په‌په ارِرا، بازیکن سابق باشگاه پنارول است و از یک خانواده فوتبالی وارد یک خانواده فوتبالی دیگر می‌شود.

هدایا متعلق به خیریه

گودین برخلاف اینکه درون زمین جنگنده و خشن است، در خارج از مستطیل سبز روحیه‌ای آرام و مثبت دارد. گودین و همسرش سوفیا در اقدامی تحسین‌برانگیز تصمیم گرفتند تمام هدایای ازدواج خود را به امور خیریه واگذار کنند. آن‌ها هدایای خود را به بیمارستان نئوناتال که مختص اطفال است اختصاص دادند. بیمارستان مذکور نیز با انتشار پیامی از دست و دلبازی این زوج تشکر و قدردانی کرد.

با حضور رفقای اتلتیکویی

مراسم ازدواج سوفیا و دیگو در کلیسای جکسون‌ویل برگزار شد و مهمانان زیادی را از نقاط مختلف به همراه داشت. شاخص‌ترین مهمانان دعوت شده به مراسم از طرف داماد بودند. دوستان اتلتیکویی گودین از جمله آنتوان گریزمن، کوکه، خوانفران، سانتیاگو آریاس، ژوزه ماریا خیمنس، انریکه سرسو و سباستین آبرئو در مراسم حضور پیدا کردند.

ضمن اینکه دیگو فورلان هم‌تیمی قدیمی گودین در اتلتیکو و اروگوئه هم با حضور در این مراسم حسابی مورد توجه حاضرین قرار گرفت. گودین برای اینکه از مهمانان خارجی اش پذیرایی مناسبی داشته باشد برای همگی هتل رزرو کرد تا مشکلی از بابت اسکان نداشته باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی