جزئیاتی از مراسم ازدواج سرمربی سرشناس و نامزدش پس از داشتن 2 فرزند!
مراسم ازدواج سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید روز شنبه برگزار خواهد شد

جزئیاتی از جشن عروسی شنبه شب سیمئونه

کارلا پریه را و دیگو پابلو سیمئونه روز شنبه جشن ازدواجشان را برگزار خواهندکرد. البته آنها اولین جشن ازدواجشان را روز 14 ژوئن در آرژانتین برگزار کردند که در این جشن به صورت مذهبی با هم ازدواج کرده و در یک میهمانی کوچک، از اقوام نزدیکشان پذیرایی کردند. در آن جشن همسر سیمئونه لباسی از برند کریستین دیور را به تن کرد.

حالا دومین جشن ازدواج سیمئونه و همسرش شنبه شب برگزار خواهد شد و حالا جزئیات زیادی از این جشن توسط مجله اولا منتشر شده است.  در این گزارش قصد داریم بخشهایی از جزئیات جشن ازدواج سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید و همسرش را منتشر کنیم:

جمعه ششم سپتامبر:

*میهمانان وارد فرودگاه آمریکو وسپیچیوی فلورانس خواهند شد. عروس وداماد، دو پرواز مختلف را برای میهمانانشان تدارک دیده اند و درصورتی که آنها قصد داشته باشند تا به شیوه دیگری خود را به مراسم برسانند، بایدبا مسئولان برگزاری جشن همکاری کنند.

*اتومبیلهای مشکی رنگی میهمانان را در فرودگاه سوار کرده و به هتل خواهند برد (البته نام هتل محل استقرار این میهمانان اعلام نشده است). در بدو ورود به هتل و درهنگام تحویل دادن کلید اتاقها، تمام جزئیات مرتبط با مراسم به میهمانان اعلام خواهد شد.

* شب هنگام جشنی تحت عنوان پیش عروسی برگزار خواهد شد که تمامی میهمانان در آن حضور خواهند داشت. این جشن به سبک ایتالیایی و با استفاده از محصولات ایتالیایی برگزار خواهد شد.

شنبه هفتم سپتامبر:

*صبح روز شنبه مراسم مختلفی از جمله کلاسهای یوگا برای میهمانان ترتیب داده شده تا به میهمانان حسابی خوش بگذرد. سرویس سلمانی و آرایشگری برای خانمها و آقایان تدارک دیده شده و عروس و داماد این سرویس را برای میهمانان آماده کرده اند که البته از قبل باید وقت بگیرند

*سرویس ویژه ای برای میهمانان برای اتو کردن لباسها، کت و شلوارها و یا هرگونه سرویس خیاطی تدارک دیده شده است

*عروس و داماد کد لباسی خاصی را برای مراسم اعلام کرده اند. آقایان باید کتهای بلند پوشیده و خانمها باید پیراهن بلند به تن کنند.

*جشن عروسی ساعت 18.30 به وقت محلی اغاز خواهد شد. عروس خانم با همراهی پدرش در مراسم حضور خواهد یافت و سیمئونه با مادرش وارد سالن خواهد شد و فرزندان سیمئونه هم در جشن حضور خواهند داشت.

*عروس و داماد از میهمانان درخواست کرده اند که تصاویر و ویدیوهایی از جشن عروسی را در شبکه های اجتماعی بازتاب ندهند.

میهمانان:

اقوام: پنج فرزند سیمئونه؛ دو فرزند دختر که عروس خانم مادرشان هستند (فرانچسکا و والنتینا) و سه فرزند از ازدواج قبلی سیمئونه به نامهای جیوانی، جولیانو و جانلوکا

اتلتیکومادرید: میگل آنخل مارین و انریکه سرسو، مدیران باشگاه اتلتیکو؛ اعضای کادر فنی باشگاه و بازیکنانی که در اردوی تیمهای ملی حضور ندارند.

دوستان: دوستان نزدیک سیمئونه؛ از هم تیمی های سابق او در اتلتیکومادرید گرفته (مثل سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید) تا همکاران کارلا دردنیای مدلینگ



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footbali.net