دلتنگی همسر مارسلو برای رونالدو و نامزدش
کلاریس آلوس همسر مارسلو از جدایی و رفتن رونالدو و نامزدش جورجینا از شهر مادرید گفت

همسر مارسلو: جای خالی رونالدو را حس می‌کنیم

کلاریس آلوس، همسر مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده و در فیلمی به نام "اوروبو" بازی کرده است در مورد شرایط زندگی خود در شهر مادرید صحبت کرد.

آلوس که از زمان پیوستن مارسلو به رئال مادرید در سال 2007 در اسپانیا بازیکن شماره 12 رئال را همراهی کرده، در مورد جدایی رونالدو از سانتیاگو برنابئو صحبت کرد:"از رفتنش ناراحت شدم چرا که رابطه گرمی با خانواده اش داشتم. مادرش را خیلی می شناختم و جورجینا نامزد کریستیانو هم خیلی خونگرم است. پسرم انزو هم با پسر کریستیانو یعنی جونیور خیلی رفیق بود. رفتن او خلاء بسیار بزرگی ایجاد کرد."

کلاریس از سال 2006 با مارسلو آشنا شده و انزو و لیام دو فرزند این زوج هستند. کلاریس از ابتدا به دنبال بازیگری بود اما در سالهای اخیر بیشتر به وظایف مادرانه خود رسید و زمان کافی برای ورود به این حرفه نداشت. او می گوید که هم تیمی بودن برادرش با مارسلو در فوتبال برزیل باعث آشنایی این زوج با هم شده است. کلاریس در مورد انتقادها از عملکرد مارسلو در این فصل گفت:" ناراحت می شوم که وقتی از کسی مثل مارسلو انتقاد می شود که همه چیزش را برای این تیم گذاشته است. در مورد او چه بگویم؟ اول از همه سر تمرینات حاضر می شود. دوازده سال بی نظیر در رئال داشته است. خوشایند نیست که کسی حرف بدی در موردش بزند."

همسر مارسلو در این باره که با همسر کدام بازیکنان رئال بیشتر ارتباط دارد، اظهار داشت:"دوستان خوبی دارم. وانیا، همسر لوکا مودریچ دوست خوب من است. با آندره آ همسر کیلور ناواس هم رابطه خوبی دارم. با همه دوست هستم. دوازده سال است که در این جا هستم و همه را به خوبی می شناسم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net