راموس با همسر و پسرانش شاهد شکست رئال مادرید در ورزشگاه! عکس
سرخیو راموس که به عمد خود را از دیدار مقابل آژاکس محروم کرده بود به همراه همسر و فرزندانش شاهد شکست رئال مادرید بود

کاپیتان راموس، همسر و پسران، میهمان جایگاه ویژه برنابئو

سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید دیدارتیمش مقابل آژاکس آمستردام را از جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشا کرد.

این درحالی است که رئال مادرید درنیمه اول این بازی و در غیاب کاپیتانش عملکرد ضعیفی داشت و با دریافت دو گل از حریف هلندی، حسابی به دردسر افتاد و در نهایت با نتیجه 4 بر 1 شکست خورده و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

سرخیو راموس که به دلیل دریافت کارت زرد عمدی دربازی رفت و تکمیل تعداد کارتهای زرد مجازش، دراین بازی قادر به همراهی رئال نیست، این بازی را از جایگاه ویژه اش در ورزشگاه برنابئو که جایگاه SR4 نام دارد، در کنار همسر و فرزندانش تماشا کرد.

راموس در پایان بازی رفت به صورت ضمنی اعتراف کرد که به عمد از داور کارت زرد گرفته تا با پشت سرگذاشتن محرومیتش در بازی برگشت، در صورت صعود رئال به مرحله یک چهارم پایانی بتواند تیمش را همراهی کند و همین باعث شد تا مسئولان یوفا او را از یک دیدار دیگر نیز محروم کنند.

قبل از آغاز این مسابقه راموس به رختکن تیمش رفت و به هم تیمی هایش روحیه داد و درعین حال از هواداران حاضر در ورزشگاه هم خواست تا به بهترین نحو ممکن به حمایت از تیم بپردازند.

درجریان این مسابقه، چند دوربین در حال ضبط فیلم از مدافع رئال مادرید بودند و این فیلم بخشی ازمستندی است که در آینده درمورد سرخیو راموس از آمازون پخش خواهد شد.


راموس با همسر و فرزندانش در ورزشگاه

راموس با همسر و فرزندانش در ورزشگاه



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net