بازیکنی که بارسلونا، رئال، بایرن، یونایتد و سیتی به دنبالش هستند!
لوکا یوویچ بازیکنی است که بارسلونا، رئال، بایرن، چلسی، یونایتد و سیتی خواهان به خدمت گرفتن وی می باشند

تلاش برای به خدمت گرفتن لوکا یوویچ

لوکا یوویچ یکی از نام‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تابستانی است. او در این فصل با آینتراخت فرانکفورت خوش درخشیده است.

این بازیکن 21ساله متعلق به بنفیکا است و به فرانکفورت قرض داده شده، و این باشگاه آلمانی می‌تواند او را با قیمت 8 میلیون یورو خریداری کند. همچنین اگر یوویچ پس از پیوستن به فرانکفورت فروخته شود، 20 درصد هزینه انتقال او باید به بنفیکا پرداخت شود.

بارسلونا بیش از همه به دنبال یوویچ است. آنها اولین تیم بزرگی بودند که درباره او پرس‌وجو کردند. البته رئال مادرید هم وارد رقابت شده است. آنها اخیرا با فالی رمضانی، ایجنت او دیدار داشته‌اند.

مقامات بارسلونا مدت‌هاست که او را زیر نظر دارند، و بیش از 20 بار در این فصل بازی‌های او را تماشا کرده‌اند. یک بار تصویر اریک آبیدال و پپ سگورا در حالی منتشر شد که آنها برای تماشای دیدار اینتر و آینتراخت در لیگ اروپا به میلان رفته بودند. آنها حتی به لیسبون هم رفتند تا بازی پرتغال و صربستان را تماشا کنند.

بایرن مونیخ هم این بازیکن را می‌خواهد. نیکو کواچ، مربی بایرن که به احتمال زیاد در پستش باقی می‌ماند، سال گذشته در فرانکفورت مربی او بود و این بازیکن از تلاش‌های او قدردان است. بایرن البته با تیمو ورنر به توافق رسیده اما در هر حال شاید یوویچ را هم بخرد.

در ایتالیا هم سه باشگاه اینتر، میلان و ناپولی برای جذب او وارد عمل شده‌اند. چلسی هم در انگلیس بیش از هر تیم دیگری به دنبال او است، هرچند که آنها از خرید بازیکن در تابستان پیش رو محروم هستند. باشگاه‌های منچستری و آرسنال هم او را زیر نظر دارند.

گفته می‌شود قیمت او در نهایت به 80 میلیون یورو خواهد رسید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net