جدایی راحت و بی دردسر رشید مظاهری از ذوب آهن!
رشید مظاهری گلر ذوبی ها از جمله معدود بازیکنانی هست که دیگر قراردادی با ذوبی ها ندارد و امسال می تواند راه تیم دیگری را در پیش بگیرد

ذوبی‌ها گلر ملی‌پوش را از دست می‌دهند؟

ذوبی ها قطعا یکی از تیم های لیگ برتری هستند که از ابتدای بازی ها تغییرات زیادی در خود داشتند و احتمال می رود این تغییرات به پایان فصل و کادر بازیکنان این تیم کشیده شود. یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از جمع ذوبی ها می رود رشید مظاهری دروازه بان این تیم است.

رشید که 6 سال پیش از تیم فولاد خوزستان راهی ذوب آهن شد خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در سال های حضور در جمع ذوبی ها موفق شد بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان مهم این تیم در قهرمانی های جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ و حضور در آسیا شناخته شود.

این روزها اما از اصفهان خبر می رسد به احتمال فراوان دروازه بان ملی پوش ذوبی ها آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می گذارد. این اتفاق در حالی می افتد که قراردادی با این تیم ندارد و پس از چهار دیدار باقی مانده می تواند از این تیم جدا شود.

این احتمال زمانی قوت می گیرد که پس از پایان بازی از او می شنویم: باشگاه ذوب‌آهن تاکنون هیچ صحبتی با من نکرده و من باید از الان برای فصل آینده‌ام تصمیم بگیرم، اگر اوضاع همینطور پیش برود من تا دو هفته دیگر برای فصل بعد تصمیم خواهم گرفت.

پس از این صحبت ها احمد جمشیدی، سخنگوی ذوبی ها در نشست مطبوعاتی خود خبر از مخالفت برای از دست دادن این دروازه بان به میان آورد و درباره پایان قرارداد مظاهری با این تیم گفت: باشگاه به هیچ عنوان دوست ندارد بازیکن خوبش را از دست بدهد. رشید از دروازه‌بانان تاپ ایران است و تیم‌های خوبی به دنبال جذب او هستند، اما من احساس می‌کنم مظاهری به ذوب‌آهن عِرق دارد و ما هم دوست داریم که در تیم بماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com