دستمزد نجومی هازارد در رئال مادرید: 24 میلیون یورو در سال
روزنامه بریتانیایی سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید عزم خود را برای متقاعد کردن ادن هازارد برای انتقال به مادرید جزم کرده اند

دستمزد احتمالی هازارد در رئال: سالی 24 میلیون یورو!

رسانه های انگلیسی در گزارشهایشان یادآوری کرده اند که مدیران رئال آماده اند تا هرطور که شده ادن هازارد را برای فصل آینده در مادرید ببینند. در گزارش روزنامه سان می خوانیم: سران باشگاه چلسی آماده اند تا ستاره 28 ساله شان را در ازای 116 میلیون یورو به فروش برسانند و احتمالا تخفیفهایی هم درنظر گرفته و هازارد را با مبلغی بین 103 تا 105 میلیون یورو به فروش خواهند رساند.»

البته گزارش این روزنامه بریتانیایی به اینجا خلاصه نمی شود وارزیابی هایی هم درمورد دستمزد احتمالی هازارد در سانتیاگو برنابئو انجام داده. طبق این گزارش، سران باشگاه مادریدی حاضرند تا هفته ای 400 هزار پوند به هازارد دستمزد بدهند که این یعنی دستمزد سالانه 24 میلیون یورویی به طور خالص.

این دستمزدی است که تنها کریستیانورونالدودر باشگاه مادریدی دریافت می کرده و هیچ یک از بازیکنان فعلی رئال چنین حقوقی نمی گیرند. دستمزد فعلی گرت بیل در تیم مادریدی 15 میلیون یورو است و سرخیو راموس کاپیتان این تیم سالی 10.2 میلیون یورو دریافت می کند.

بدین ترتیب اگر در نهایت هازارد به رئال منتقل شود، قطعا لقب بازیکنی با بالاترین دستمزد در رختکن رئال را مال خود خواهد کرد که البته این عنوان فشارها را برروی دوش او بیشتر خواهد کرد.

هازارد در این فصل در 46 بازی، 19 گل زده و 13 پاس گل داده و درصورت انتقال او به رئال مادرید، احتمالا نیکلاس په په بازیکن لیل در چلسی جانشین او خواهد شد.

رئالی ها که به زودی رودریگو و ادر میلیتائو را نیز در رختکن تیمشان خواهند دید، در نظر دارند تا علاوه بر ادن هازارد ، برای خرید پل پوگبا و لوکا یوویچ نیز دست به کار شوند و با این مهره ها، رختکن تیمشان را بازسازی کنند وبار دیگر برای قهرمانی در اروپا و لالیگا خیز بردارند. زیدان سرمربی فرانسوی رئال اخیرا اعلام کرده که در فصل آینده، هدف اصلی تیمش قهرمانی در لالیگا خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net