اقدام عجیب راموس؛ رونالدو و نامزدش را به مراسم ازدواجش دعوت نکرد
سرجیو راموس برای مراسم ازدواج خود رونالدو و نامزدش را دعوت نکرد

مهمانان مراسم ازدواج سرجیو راموس

سرجیو راموس که چند روز دیگر مراسم ازدواج خود را برگزار می کند، نام کریستیانو رونالدو، هم تیمی سابقش، را از فهرست مهمانان خط زده است.

راموس آماده است تا در طی چند روز آینده مراسم ازدواج خود را با پیلار روبیو، مجری مشهور تلویزیون اسپانیا، برگزار کند. دیوید و ویکتوریا بکام نیز از مهمانان حاضر در این عروسی خواهند بود.

راموس همچنین رقیب دیرینه خود در بارسلونا، جرارد پیکه، و همسرش، شکیرا، را نیز دعوت کرده است. روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که راموس و روبیو حدود 500 نفر مهمان به مراسم ازدواج خود دعوت کرده اند و گفته می شود که ازدواج آنها به عنوان عروسی سال اسپانیا نامیده می شود.

این دو زوج همچنین از یک گروه معروف موسیقی برای اجرا در این جشن دعوت کرده اند. هزینه این عروسی بیش از یک میلیون یورو تخمین زده می شود. در این میان گفته می شود که نام کریستیانو رونالدو از فهرست مهمانان خط خورده چرا که رابطه او و راموس پس از جدایی این بازیکن از رئال مادرید کمی تیره و تار شد.

ستاره پرتغالی پس از کسب سه قهرمانی متوالی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تابستان گذشته از برنابئو جدا شده و به یوونتوس پیوست و به نظر می رسد که راموس چندان از این تصمیم رونالدو خوشنود نیست و به همین دلیل ارتباط خود را با او قطع کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net