اگر نیمار این 3 شرط را قبول کند به بارسلونا بازخواهد گشت
باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار 3 شرط اصلی برای این بازیکن گذاشته که درصورت قبول آنها, مذاکرات برای بازگشت وی ادامه می یابد

سه شرط بارسلونا برای بازگرداندن نیمار

نیمار از بازگشت به بارسلونا استقبال می کند و دوست دارد دوباره در کنار مسی و سوارز بازی کند اما باری بازگشتش به نیوکمپ شرط هایی وجود دارد.

بارسا در روزهای اخیر پس از چراغ سبز الخلیفی در مورد فروش نیمار، شرایط جذب بازیکن برزیلی را دنبال کرده است. این بازیکن به علت مصدومیت شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست داد اما جدا از ان پرونده تجاوزش باعث شده تا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار باشد. از سویی گفته می شود که رئال مادرید از جذب نیمار عقب نشینی کرده تا بارسا تنها گزینه او باشد.


روزنامه برزیلی "تارده" گزارش داده است که بارسلونا برای جذب نیمار سه شرط گذاشته است : اول این که این بازیکن دستمزدش را کم کند (در حال حاضر سالی 30 میلیون یورو دریافت می کند).

شرط دوم این است که قید طلب 26 میلیونی خود از بارسا که پاداش تمدید قراردادش بوده را بزند.

سومین و آخرین شرط نیز ارزش روحی و احساسی دارد. بارسا از نیمار خواسته تا علنا به بازگشت ابراز تمایل کند و بگوید که رفتنش از این تیم اشتباه بوده است.

زمانی که نیمار این سه شرط را بپذیرد، مذاکرات به شکل جدی تری پیگیری خواهد شد. رابطه دو باشگاه پی اس جی و بارسلونا خوب نیست اما باید دید که چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net