جنگ واندا نارا و همسر سابقش بالا گرفت!
واندا نارا همسر ایکاردی و شوهر سابقش ماکسی لوپز با یکدیگر اختلاف شدیدی دارند که همچنان ادامه دارد

وکیل نارا: اگر ایکاردی نبود، بچه‌هایت غذا نداشتند!

اختلافات واندا نارا همسر ایکاردی و شوهر سابقش ماکسی لوپز همچنان ادامه دارد.

ماکسی لوپز همسر سابق واندا در حال حاضر در تیم واسکودوگاما برزیل توپ می زند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به ایتالیا برگردد تا به سه فرزند مشترکش با واندا یعنی والنتینو، کنستانتینو و بندیکتو نزدیک باشد، بیان کرد:"در حال بررسی شرایط مختلف هستم تا در کنار بچه هایم باشم. برای دوران فوتبالم اولویت تصمیم هایم بر اساس بچه هایم است. در یک سال اخیر فقط دو بار آنها را دیده ام. البته اگر بخواهم بچه هایم را ببینم در ابتدا باید ببینم واندا چه نظری دارد. واندا هرگز به فرمانی که قاضی در مورد بچه هایمان داده، عمل نمی کند."

ماکسی لوپز در مورد رابطه اش با ایکاردی در زمانی که این دو در سمپدوریا بودند هم صحبت کرد و گفت که به کاپیتان فعلی اینتر چقدر در مسیر فوتبالی او موثر بوده است. از سویی ماکسی ادعا کرده است که واندا مانع از تماس تلفنی او با بچه هایش می شود.

آنا روسنفلد، وکیل واندا نارا اما پاسخ ادعاهای ماکسی لوپز را داد:"چرا او حق و حقوق ماهیانه فرزندانش را نمی پردازد؟ ده ماه است که مبلغ را نپرداخته است. اگر به خاطر مائورو نبود، بچه هایش مدرسه، خانه یا غذا نداشتند. ایکاردی نیازهای پزشکی بچه ها را تامین می کند. چقدر پول به واندا بدهکار است؟ خیلی زیاد. ماکسی می تواند هر زمان که بخواهد بچه هایش را ببیند. کسی جلوی او را نگرفته است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net